Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:01:37 GMT

ماجرای ماموری که در درگیری های کرمانشاه شهید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۸۳۵

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: سرگرد «ایرج جواهری» از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه بود که در جریان درگیری روز گذشته با عده‌ای از اراذل و اوباش و اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: در جریان ناآرامی‌های روز گذشته عده‌ای از این افراد که مسلح نیز بودند به سمت کلانتری شهرک الهیه کرمانشاه هجوم برده و قصد تصرف آن را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار جاویدان ادامه داد: شهید جواهری نیز برای حفظ مقر پلیس به دفاع در برابر مهاجمان پرداخت، اما ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه حساب مردم از اغتشاشگران جداست، از آن‌ها خواست تا با ماموران انتظامی همکاری لازم را داشته باشند که دشمنان نتوانند به اهداف و برنامه‌های خود برسند.

سردار جاویدان اظهارداشت: مطالبات عموم مردم برای مسئولان محترم است و همه آن‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی به خواسته‌های به حق شهروندان بدهند.

وی تصریح کرد: مردم شهر کرمانشاه نیز روز گذشته در کنار مردم برخی از شهر‌های دیگر به صورت مسالمت آمیز اعتراض خود را به برخی مسائل اخیر نشان دادند، اعتراضی که به گوش مسئولان رسید و به طور قطع برای جلب رضایت آن‌ها چاره اندیشی خواهد شد.

سردار جاویدان یادآوری کرد: در این میان عده‌ای از اراذل و اوباش و اغتشاشگر با سوء استفاده از این موضوع دست به حرکاتی زدند که در شان ملت بزرگ ایران و مردم شهید پرور کرمانشاه نبود.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه حساب مردم از اغتشاشگران جداست، افزود: عموم شهروندان این هرج و مرج و بی نظمی که توسط عده‌ای مشخص ایجاد شده را نمی‌پذیرند و به طور قطع خواستار برخورد با چنین افرادی هستند.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس بنزین کرمانشاه ناآرامی ها اغتشاشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا

به گزارش صدای ایران از  رکنا، سردار سهام صالحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل یکی از شهروندان در بخش امام حسن (ع)، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش ،آنها را در کمتر از 18 ساعت در مخفیگاه خود طی یک عملیات ضربتی دستگیر نمودند.

جانشین انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق های مسافربری تفریحی نوروزی در دریا بوده است، خاطر نشان کرد: متهمین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در تلاش بوده و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان