Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال گفت: اینکه تیم ملی فوتبال ایران دو بازی پشت سر هم را به رقبای خود ببازد اتفاق خوبی نیست و به طور حتم در ادامه راه مشکلاتی را ایجاد می‌کند. تاریخ انتشار: 12:43 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۵۸۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،«مجید نامجو مطلق» اظهار داشت: اینکه تیم ملی فوتبال ایران دو بازی پشت سر هم را به رقبای خود ببازد اتفاق خوبی نیست و به طور حتم در ادامه راه مشکلاتی را برایمان ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هافبک‌های ایران در بازی با عراق عملکرد خوبی از خود نشان نداده و قافیه را به هافبک‌های حریف باختند. آن‌ها در انتقال توپ به نقاط مختلف زمین ضعیف بودند.

بیشتر بخوانید: رفتار دوگانه باشگاه پرسپولیس با ۲ بازیکن

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: بازی با عراق همواره برای فوتبال ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و آن‌ها دوست ندارند به این تیم ببازیم، اما متاسفانه نمایش دور از انتظار ملی‌پوشان ایران همه فوتبالدوستان ایرانی را نا امید کرد.

نامجو مطلق تصریح کرد: اگرچه کار ایران برای صعود به مرحلعه بعدی مسابقات سخت شد با توجه به اینکه دو بازی ایران مقابل عراق و بحرین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تیم ملی می‌تواند به پیروزی رسیده و به عنوان تیم اول و یا یکی از چهار تیم برتر دوم صعود کند.

وی تاکید کرد: باید تفکرات و اندیشه‌های فوتبالی ما تغییر پیدا کند و از این پس توجه و نگاه ویژه‌تری به فوتبال داشته و امکانات و بستر لازم را فراهم کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: مسعود شجاعی برای فوتبال ایران زحمالت زیادی کشید و بر هیچ کس پوشیده نیست، اما او در بازی با عراق نباید در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت و بهتر بود ویلموتس به بازیکنی میدان می‌داد که جنگنده‌تر بود.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال تیم ملی فوتبال ایران بازی ایران و عراق هافبک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند. اساتید حاضر نیز در تعامل با حاضران تلاش کردند ایده‌های ارائه شده ارتقاء یابد.

این ایده‌ها و آثار اولیه در کارگاه تکمیلی «وعده صادق» زیر نظر اساتید کارگاه تکمیل و در نمایشگاه‌های شهری، نگارگذر و یا گالری‌ها ارائه و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که در بخشی از این کارگاه مسعود شجاعی طباطبایی کارتونیست شناخته شده طی سخنانی به شیوه کار در چنین کارگاه‌هایی و روش ایجاد انگیزه در کارگاه اشاره کرد و متذکر شد که هنرمند باید پرکار و پرثمر باشد.

همچنین مازیار بیژنی کارتونیست درباره فضای کاری و شیوه تولید آثارش صحبت کرد.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

کد خبر 6080503

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز