Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار هرمزگان، گفت: برای سازماندهی نظارت‌ها بر صنوف و کنترل بازار و تحت نظر قراردادن بیشتر حمل و نقل‌های باری مرتبط با اقلام ضروری، قرارگاه‌هایی در سطح استان تشکیل شده است؛ با فعالیت شبانه‌روزی این قرارگاه‌ها، هیچگونه افزایش قیمتی در اقلام و کالا‌های موردنیاز مردم بواسطه تغییر قیمت بنزین رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 12:48 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۵۸۱

فریدون همتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری درباره موضوع مدیریت مصرف سوخت و دغدغه معظم‌له مبنی بر عدم تاثیرگذاری این موضوع بر قیمت سایر اقلام و کالا‌های مورد نیاز مردم بواسطه مراقبت مسئولان، اظهار کرد: همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری، عدم تحمیل گرانی اقلام ضروری به مردم بویژه اقشار کم درآمد بوده است.

وی افزود: در موضوع مدیریت مصرف سوخت نیز، استانداری هرمزگان در لبیک به فرمایش و دستور معظم‌له، برنامه‌های ویژه‌ای را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها بواسطه افزایش قیمت بنزین، تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: امروز بعدازظهر جلسه ویژه‌ای در استانداری هرمزگان با حضور همه بازرسان سازمان صمت استان و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی استان برگزار خواهد شد و در این جلسه تدابیر اتخاذ شده برای تشدید نظارت‌ها بر صنوف و بازار تشریح و تجمیع می‌شود و از همین امروز این راهکار‌های نظارتی برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمتی در سطح استان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

استاندار اردبیل: نظارت کامل بر قیمت کالاها و خدمات در سطح این استان وجود دارد

همتی بیان داشت: برای سازماندهی نظارت‌ها بر صنوف و کنترل بازار و تحت نظر قراردادن بیشتر حمل و نقل‌های باری مرتبط با اقلام ضروری، قرارگاه‌هایی در سطح استان هرمزگان تشکیل شده است؛ با فعالیت شبانه‌روزی این قرارگاه‌ها، هیچگونه افزایش قیمتی در اقلام و کالا‌های موردنیاز مردم بواسطه تغییر قیمت بنزین رخ نخواهد داد.

استاندار هرمزگان، تاکید کرد: همچنین با هماهنگی سپاه استان هرمزگان، مشغول آموزش فوری حدود ۳۰۰ بسیجی برای تشدید امر نظارت بر بازار و صنوف هستیم؛ این نیرو‌های بسیجی زیرنظر سازمان صنعت و معدن استان فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: همچنین بخش تعزیرات حکومتی استان هرمزگان نیز تجهیز شده است و این بخش با هرگونه فرصت‌طلبی و سودجویی و افزایش قیمت بی‌ضابطه‌ای برخورد قاطعانه خواهد کرد.

همتی تصریح کرد: همانطور که مردم شریف استان هرمزگان طی ۴۸ ساعت اخیر در بحث حفظ نظم و آرامش استان با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی نهایت همکاری را انجام دادند و اجازه سوء استفاده را به تعداد معدودی از اشرار ندادند، امیدواریم همین مردم شریف در بحث نظارت بر بازار و صنوف نیز کمک کار استانداری و دستگاه‌های تابعه باشند.

بیشتر بخوانید:

روایت لاریجانی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره بررسی قیمت بنزین

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فریدون همتی استاندار هرمزگان تشدید نظارت ها بر بازار مدیریت مصرف سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، در روز‌های آتی حجم گسترده‌ای از گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی برای تنظیم بازار در سکو‌های تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.   وی در خصوص آخرین وضعیت تأمین مرغ بازار نوروزی اعلام کرد: جوجه‌ریزی استان در سال گذشته نسبت به کل استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کرده که ۳۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه اکنون در زمینه تأمین گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، یادآور شد: ماهانه ۱۲۰ تن تولید گوشت مرغ در استان است و در شب عید مشکلی در تامین آن نداشتیم.   شاه‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر وضعیت بازار در استان یزد گفت: تمامی دستگاه‌های نظارتی مکلف هستند با تمام توان در خصوص کنترل قیمت اقلام در بازار اقدامات لازم را انجام دهند تا با کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.   وی در پایان گفت: اقلام اساسی تنظیم بازار شامل مرغ، گوشت، برنج، میوه شب عید، آرد و شکر به طور کامل تأمین و توزیع شهرستانی آنها نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • تشدید طرح نظارت بر بازار ایذه