Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مخابرات خراسان رضوی گفت: اختلال در اینترنت استان فراگیر نیست و در حال برطرف کردن این مساله هستیم. همچنین مردم و سازمان های مختلف برای رفع و پیگیری اختلال اینترنت در مناطق مختلف به شماره تلفن ۳۸۵۲۸۸۶۶ تماس بگیرند تا مساله اختلال در اینترنت آنها مورد بررسی و برطرف شود .

حسن اروجی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اختلال در اینترنت استان خراسان رضوی فراگیر و گسترده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه در حال حاضر در محل کارم در حال استفاده از اینترنت هستم و مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: این مشکل در برخی از نقاط استان رخ داده و در سراسر خراسان رضوی  نیست که در حال برطرف کردن این مساله  هستیم. سرپرست  شرکت مخابرات استان خراسان رضوی افزود: سازمان هایی که شبکه اختصاصی و داخلی دارند اینترنت آنها وصل است و مشکلی ندارند. اروجی با بیان اینکه سایت های داخلی در دسترس هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: مردم  و سازمان های مختلف برای رفع و پیگیری اختلال اینترنت در مناطق مختلف به شماره تلفن ۳۸۵۲۸۸۶۶  تماس بگیرند تا مساله اختلال در اینترنت آنها مورد بررسی و برطرف شود .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مخابرات اینترنت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در کار گروه زیر بنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: در پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی از هشت استان برتر کشور هستیم.

وی افزود: اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ مصوبات سفر رئیس جمهور و مولدسازی باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حوزه مصوبات سفر بعضی دستگاه‌های اجرایی اقداماتی در دست اقدام دارند که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن داشته باشند و در خصوص مولدسازی نیز بیشتر دستگاه‌ها امکان مولدسازی دارند؛ بنابراین با اشراف بر قوانین از همه امکانات به نحو مناسب و با بهره‌وری بالا استفاده شود.

رشیدی در ادامه به پتانسیل‌های استان پرداخت و گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص توجیه اقتصادی الحاق اراضی به محدوده شهرها، افزود: در راستای نهضت ملی مسکن، ۳۴ هکتار از اراضی ملی در شهر گرمه به محدوده الحاق شد.

کد خبر 746889

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختری