Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد: بررسی های نقشه های هواشناسی استان هرمزگان بیانگر جزئیات ناپایداری جوی و دریایی در جزایر غربی و برخی نقاط غربی استان است که از یکشنبه 26 آبان آغاز می شود و تا دوشنبه 27 آبان ادامه خواهد داشت.
این ناپایداری ها در جزایر غربی کیش و لاوان و مناطق غربی استان به صورت رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ، احتمال وقوع تند باد لحظه ای، وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی، گاهی وقوع تند باد لحظه ای در مناطق دریایی و مواج شدن خلیج فارس تا ارتفاع موج 180 سانتیمتر خواهد بود
با توجه به احتمال اختلال در تردد های دریایی، پیشنهاد می شود شناورها و فعالان حوزه دریا تمهیدات لازم در این روز ها را در نظر گیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  مجتبی حمزه نژاد افزود: این ناپایداری‌های موقتی در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز هم دور از انتظار نیست.

وی گفت: سامانه همرفتی تا روز جمعه در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد وجود دارد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود و شدت وزش باد، شب در محدوده تنگه هرمز به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد شناور‌های سبک بعدازظهر و شب از رفت و آمد دریایی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید؛ صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

وی افزود: روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات، افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

امروز از دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان