Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@00:27:39 GMT

نظارت بر قیمت‌ها به صورت مستمر در گناوه انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۱۰۰

نظارت بر قیمت‌ها به صورت مستمر در گناوه انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر،  غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان گناوه اظهار داشت: انتظار می‌رود با همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها شاهد نظارت مستمر بر بازار در سطح شهرستان گناوه باشیم.

وی به سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنرین اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود به صورت روزانه و مستمر نظارت بر بازار ارائه کالا و خدمات در سطح شهرستان گناوه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه با بیان اینکه مردم باید نظارت‌ها را ببینند و احساس کنند، تصریح کرد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها به‌گونه‌ای انجام شود که مردم به خوبی آن را احساس کنند.

وی خواستار انجام گشت مشترک نظارت و بازرسی در سطح شهرستان شد و اضافه کرد: کارگروه تنظیم بازار از وضعیت بازار گزارشی را به فرمانداری به صورت مکتوب ارائه دهد.

مهرجو با بیان اینکه نباید خللی در اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین ایجاد شود، افزود: مردم نباید با افزایش قیمت بخشی از کالاها و  اقلام مواجه و دچار مشکل و کمبود شوند.

کد خبر 4774291

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه گناوه بوشهر بوشهر زلزله شهرکرد ایلام گرگان شیراز هفته وحدت تئاتر کودک و نوجوان قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند مشهد کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح تشدید بازرسی‌های بهداشتی ویژه نوروزی که از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۲۵ فرودین ۱۴۰۳ در سطح شهرستان گناوه اجرا شد، بازرسان بهداشت محیط به‌صورت ۲ شیفت ۲ هزار و ۹۸ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار کرد: در این بازده زمانی هزار و ۶۱۹ مورد بازدید بهداشتی و نظارتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۴۷۹ مورد بازدید از اماکن عمومی انجام شده و به ۲۱ مورد شکایت رسیدگی شد.

وی افزود: در این بازرسی‌ها مقدار هزار و ۱۹۵ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف، کشف و معدوم و ۲۳۲ مورد از دست‌فروشان مواد غذایی تذکر کتبی دریافت کردند.

حیدری ادامه داد: ۲۳۲ مورد بازدید مشترک به همراه کارشناسان ادارات و سازمان‌های دامپزشکی، تعزیرات حکومت، صنعت و معدن و تجارت در راستای تشدید بازرسی‌های نوروز ۱۴۰۳ در گناوه صورت گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تأکید کرد: تعداد هزار و ۱۲۷ مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی شهر و روستا، ۶۲ مورد نمونه‌برداری از آب شرب به‌منظور آزمایش میکروبی، تعداد هزار و ۱۲۷ سنجش پرتابل بار میکروبی صدور ۶۱۱ مورد اخطار بهداشتی ،۹۵ مورد به دادگاه و یک مورد پلمپ واحد صنفی متخلف از دیگر خدمات انجام شده در طرح تشدید بسیج سلامت نوروزی در شهرستان گناوه است.

کد خبر 6080874

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر طی یک‌ ماه فعال شود
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • بازدید از سیلوهای ذخیره گندم ایلام به‌صورت مستمر و دوره‌ای باشد
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار ایلام