Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@01:40:56 GMT

واکنش رسمی پرسپولیس به شایعه جدایی بشار رسن

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۱۴۰

 بعد از خبری که در رسانه‌های عراقی مبنی بر جدایی بشار رسن از پرسپولیس و فسخ قراردادش منتشر شد، این شایعه مطرح شده که این بازیکن به دلیل نگرفتن مطالباتش از پرسپولیس جدا شده و به تیم نیروی هوایی عراق خواهد پیوست.

اخبار ورزشی- حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با رد این شایعه  گفت: بشار در مدتی که در پرسپولیس حضور دارد نشان داده که بازیکنی متعهد، وفادار و با درک بالاست که کاملاً با شرایط باشگاه کنار آمده و با وجود اینکه طلب زیادی از پرسپولیس دارد، اما تا اینجای کار صبوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از انتشار این خبر از سوی رسانه‌های عراقی من با مدیر برنامه‌های او در ایران صحبت کردم و او هم این مسأله را قویاً تکذیب کرد و اعلام داشت که بشار قصد چنین کاری ندارد. نباید به این شایعات توجه کرد و امیدواریم که به زودی رسن به تمرینات پرسپولیس برگردد تا دوباره شاهد هنرنمایی او در پرسپولیس باشیم.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد

‏مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

او در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز