Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران عنوان کرد که شورای شهر در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز به شهردار پیشنهاد داده تا با افراد خاطی در برف روز گذشته در حد عزل برخورد شود.

به گزارش ایسنا، علی اعطا صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که ما معتقدیم که روز گذشته شهرداری تهران غافلگیر شده است، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که گفته می‌شود قرارداد ماشین‌های برف‌روب تمام شده بود، گفت: من نیز شنیده‌ام که قرارداد ماشین‌های برف‌روب تمام شده است، اما همچنان بررسی در این خصوص انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که شهرداری آمادگی لازم را نداشته، اظهار کرد: البته بارش برف همراه با اعتراضات افزایش نرخ بنزین بوده و روز گذشته من به مرکز کنترل ترافیک رفته و از آنجا وضعیت را دیدم و دیدیم که چه نقاطی دارای ترافیک است که البته برخی از مسدودی‌ها به واسطه اعتراضات بود که البته پراکندگی برف و اعتراضات متفاوت بود که این دو عامل دست به دست هم داده بود تا ترافیک ایجاد شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این‌که بخشی از مشکلات روز گذشته به علت عدم آمادگی شهرداری بود، اظهار کرد: البته همه مشکلات به عدم آمادگی بر نمی‌گردد.

اعطا با اشاره به حضور سرزده حناچی در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شورای شهر گفت: حناچی گزارشی در خصوص اقدامات روز گذشته ارائه کرد و شورا نیز پیشنهاد داد تا با افراد خاطی در حد عزل برخورد کند، اما هیچ اسمی در این زمینه برده نشد.

وی در مورد چرایی عدم آمادگی شهرداری، ادامه داد: شهرداری می‌گوید که تصور می‌کرده در آبان‌ماه برفی به چنین حجم نمی‌بارد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این‌که در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گزارشی در مورد روند کار کمیته حقیقت‌یاب تابلو‌های مزین به نام شهدا ارائه شد، گفت: بررسی‌ها به پایان رسیده است و گزارش نیز به هیات رییسه ارائه شده و درخواست وقت داشتیم تا آن را در صحن شورا قرائت کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای شهر استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در شورای امنیت طی سخنانی در نشست امروز سازمان ملل درباره عضویت کامل فلسطین تأکید کرد «مردم فلسطین همواره قربانی حوادث و تصمیمات بین‌المللی بوده‌اند که نقشی در آن نداشته‌اند.»

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: هرکسی که مانع از تصمیم‌گیری برای عضویت کامل ما شود، به افزایش شانس صلح در منطقه ما کمک نمی‌کند. اعطای عضویت کامل به فلسطین بخشی از بی‌عدالتی تاریخی علیه ملت فلسطین را از بین می برد. ما حق عضویت کامل را با تصمیم بین المللی داریم نه از طریق مذاکره. اینکه ما مشغول تلاش برای عضویت کامل فلسطین هستیم، باعث نمی‌شود جنگ همه جانبه‌ای که در غزه در حال وقوع است را فراموش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان در کرانه باختری افزود: اکثریت باریکه غزه غیرقابل سکونت شده است.حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری و بیت المقدس در حال افزایش است.

نماینده رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در شورای امنیت تصریح کرد: جامعه جهانی نباید اجازه دهد هیچ دولتی بالاتر از مجازات باشد. مسئولیت جنگ بر عهده کشورهایی است که «اسرائیل» را مسلح می کنند.

نماینده رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی گفت: «تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه قدرت و دولتی ندارد، پس چگونه شورا امروز می‌تواند به عضویت کامل آن رای دهد؟»

وی تأکید کرد شورای امنیت بدون اینکه حماس را محکوم کند، اکنون در حال آماده شدن برای رای گیری در مورد عضویت کامل فلسطین است.

نماینده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل مدعی شد: «هرگونه تصمیم برای اعطای عضویت کامل به فلسطین، آغاز فروپاشی نظام سازمان ملل خواهد بود.»

نماینده صهیونیستی افزود: «این شورا همچنان در مورد غزه صحبت می‌کند و اصطلاحاتی مانند حقوق بشر را تکرار می کند و به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهد. این شورا بر هیچ بحران فوری جهانی مانند اوکراین یا سودان تمرکز نمی کند و تنها به غزه می پردازد. رفتار این شورا فقط در خدمت سنوار و ایران است.

این نماینده صهیونیست تهدید کرد: «اگر تصمیم برای عضویت کامل فلسطین اتخاذ شود، هر گونه مذاکره در مورد حل و فصل پیچیده خواهد شد.»

وی در ادامه سخنان تند خود علیه شورای امنیت گفت: اگر تصمیم برای عضویت کامل فلسطین اتخاذ شود، این شورا تروریستی خواهد بود نه شورای امنیت.هرگونه تصمیم برای اعطای عضویت کامل به یک رژیم تروریستی، آغاز فروپاشی نظام سازمان ملل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی