Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهریار در استان تهران ضمن تکذیب شایعه تسخیر بخش‌هایی از شهر توسط معترضین، گفت: از ساعت ۱۲ شب گذشته تا الان شهر آرام و فضای آن عادی است.

نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، استان تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با بیان اینکه از ساعت ۱۲ شب روز ۲۵ آبانماه شهر آرام و فضای آن عادی است، شایعه پخش شده مبنی بر اینکه بخش‌هایی از شهر شهریار در دست برخی گروه‌ها افتاده است را تکذیب کرد و گفت: به ساختمان‌های مختلف شهر آسیب رسانده‌اند، اما اینکه ساختمان‌های دولتی را تسخیر کرده باشند، دروغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تخریب‌هایی که به بانک‌ها و شهرداری شهریار رسیده است، گفت: با سنگ و اشیاء دیگر به ساختمان‌ها آسیب رسانده‌اند، اما بعد از تخریب فرار می‌کردند و اینگونه نبود که بمانند و مبارزه کنند.

فرماندار شهریار با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان افرادی که در درگیری‌ها زخمی شده‌اند، ندارد و در حال جمع‌بندی آمار دقیقی از تعداد آسیب‌دیدگان هستند، بیان کرد: حدود ۶۰- ۷۰ نفر مجروح شده‌اند که البته باید آمار دقیق آن به دست بیاید تا ببینم که چند نفر از آن‌ها افراد عادی و چند نفر از نیرو‌های امنیتی و انتظامی بوده‌اند.

طاهری با اشاره به این که طبق آمار فعلی تعداد آسیب دیدگان نیرو‌های امنیتی و انتظامی بسیار کم بوده است، اظهار کرد: به دلیل اینکه غرب استان تهران سه بیمارستان بیشتر ندارد و از شهر‌های اطراف از جمله فردیس، رباط کریم، ملارد و قدس نیز مجروحان را به شهریار فرستاده‌اند این گمان برده می‌شود که همه این افراد مربوط به شهر شهریار هستند این در حالی است که شهریار کمترین آسیب دیده را دارد و ما در حال تفکیک آن‌ها هستیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرمانداری شهریار مجروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ساکنین فاز یک اندیشه از مسئولان ، رسیدگی این موضوع را درخواست کردند .

متن شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
ما در اندیشه شهریار فاز ۱ شهرک مریم خیابان درختی کوچه نور سوم پلاک ۱۵ ساکن هستیم.
حدود ۳ ماه بطور مدام آب این کوچه و کوچه بالایی و پایینی در روز‌های عادی از بعد از ظهر آب قطع می‌شود و در روز‌های تعطیل از صبح تا آخر شب.  هیچ کس پیگیری نمی کند.

دیگر خبرها

  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها
  • تعظیم در برابر قدرتی که ساعت‌ها آسمان سرزمین‌های اشغالی را تسخیر کرد
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • آمار غم انگیز از نابودی جنگل های ایران
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن