Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:04:16 GMT

اصلاحات بزرگ در ساختار کابینه عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۲۶۹

سخنگوی دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق از اجرای اصلاحات بزرگ در ساختار کابینه این کشور خبر داد. ناطقان: به نقل از سومریه نیوز، «سعد الحدیثی» سخنگوی دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق اعلام کرد که تعدیلات بزرگی در ساختار کابینه ایجاد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: انتخاب وزرای جدید خارج از چارچوب احزاب و فراکسیون‌های سیاسی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سخنگوی دفتر عبدالمهدی گفت: عبدالمهدی در تلاش است تا با انتخاب وزرای جدید و پیشنهاد آنها برای گرفتن رای اعتماد، به زودی در پارلمان حاضر شود.

وی ادامه داد: دولت کنونی عراق ۶ وزیر مستقل دارد. اکنون نیز وی‌ می‌خواهد شمار این وزرا را افزایش دهد. منبع: مهر برچسب ها: اصلاحات بزرگ ، ساختار کابینه ، عراق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اصلاحات بزرگ ساختار کابینه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازسرگیری صادرات نفت کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر یک منبع مطلع در وزارت نفت دولت مرکزی عراق به رسانه‌های عراقی اعلام کرده است که سازمان کشورهای صادرکننده (اوپک) به‌طور ویژه از حیان عبدالغنی، وزیر نفت عراق، خواسته است که با هدف کاهش نگرانی‌های اقتصادی، به روند ازسرگیری صادرات نفت میدان‌های نفتی منطقه کردنشین با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه شتاب بخشد.

به‌گفته این منبع، اوپک به دولت عراق مجوز داده است که روزانه تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت از منطقه کردنشین این کشور با خط لوله کرکوک-جیهان به ترکیه انتقال دهد و از طریق پایانه نفتی جیهان ترکیه روانه بازارهای جهانی کند.

براساس این گزارش، در پاسخ به درخواست اوپک، عبدالغنی این درخواست را به محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، ارسال کرده و منتظر پاسخ است.

کد خبر 6087605 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین