Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:02:39 GMT

اعلام سهمیه بنزین سرویس مدارس و آژانس‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۲۸۵

اعلام سهمیه بنزین سرویس مدارس و آژانس‌ها

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور درباره سهمیه بنزین سرویس مدارس و آژانس‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پوریا محمدیان، دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور، در خصوص سهمیه سوخت تاکسی‌های درون شهری اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفت و تجربه‌ای که از پروژه قبلی اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در کشور داشتیم، سهم تاکسی‌های تک سوز ۴۰۰ لیتر در ماه تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد ناوگان تاکسی کشور دوگانه سوز است، ادامه داد: برای تاکسی‌های دوگانه‌سوز ۲۰۰ لیتر در نظر گرفته شد که با توجه به تغییراتی که دیروز انجام شد این مبلغ به ۲۵۰ لیتر در ماه برای تاکسی‌های دوگانه سوز تغییر کرد.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور درباره سهمیه سوخت ون افزود: با توجه به اینکه مصرف این خودرو‌ها بیشتر از تاکسی‌های تک سوز است، برای آن‌ها ۶۰۰ لیتر در ماه سهمیه تعیین شده است.

وی در خصوص آژانس‌ها نیز گفت: برای آژانس‌های تاکسی تلفنی، سهمیه‌ای که در نظر گرفتیم شامل ۲۰۰ لیتر برای تاکسی‌های تلفنی بنزینی و ۱۲۰ لیتر در ماه برای تاکسی‌های تلفنی گازسوز است.

محمدیان با اشاره به سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی بیان کرد: در صورتی که راننده این تاکسی‌ها بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ماه رانندگی کرده باشد، مابه التفاوت آن تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه، سهمیه بنزین پیش‌بینی شده است.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور در خصوص سهمیه سوخت وانت‌بار‌ها و موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: سهمیه سوخت وانت‌های پرمصرف بنزینی ۳۰۰ لیتر، دوگانه‌سوز ۱۲۰ لیتر و سهمیه سوخت وانت‌های کم مصرف بنزینی ۲۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۶۰ لیتر در ماه پیش‌بینی شده است. ضمن اینکه سهمیه موتورسیکلت در هر ماه ۲۵ لیتر در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص سهمیه سرویس مدارس نیز گفت: سرویس‌های مدارس در قالب سامانه سپند (ناوگان پایش حمل و نقل دانش‌آموزی) ساماندهی می‌شود و جابجایی مسافر که دانش‌آموز است، انجام می‌دهد و در نتیجه مشمول سهمیه سوخت قرار می‌گیرد.

محمدیان با بیان اینکه در گذشته سرویس مدارس جزو سهمیه‌بگیر‌های بنزین نبود، تصریح کرد: بر این اساس برای سرویس‌های مدارس ۱۲۰ لیتر در ماه سهمیه بنزین در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز اعلام کرد: با هماهنگی به عمل آمده، سهمیه سوخت مورد نیاز سرویس مدارس تأمین خواهد شد.

وی افزود: این سهمیه پس از ثبت‌نام تمام سرویس‌ها و بررسی میزان مورد نیاز از روز اجرای سهمیه‌بندی یعنی ۲۴ آبان جاری محاسبه و اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طرح ترافیک زوج و فرد کرمانشاه امروز اجرا می شود به ازای هر موتور اسقاطی، یک موتور به شهر اضافه می شود/ شاهد تاکسی موتوری در تهران هستیم/ فشار موتورسازان برای طرح عدم تولید موتورهای کاربراتوری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین تاکسی ترافیک موتورسیکلت وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق به ارزش سه هزار میلیارد ریال، از مخازن و محل‌های دپو گازوئیل در چند منزل کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در این زمینه ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت