Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@21:24:26 GMT

بازار تهران آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۲۹۹

صراط:

آتش سوزی شبانه در بازار تهران با حضور آتش نشانان سه ایستگاه مهار و خاموش شد.

به گزارش میزان ساعت ۲:۲۰ بامداد روز گذشته در پی تماس نگهبانان فروشگاه‌های بازار تهران با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه‌های ۷، ۱۰۷، ۴ و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی را به بازار تهران، بازار حضرتی، بازار ارامنه کوچه یزدان پرست رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین اسماعیلی، افسر آماده منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران، که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد، یک مجتمع تجاری دو طبقه دارای ۷ باب مغازه طعمه شعله‌های آتش شده و دو باب مغازه آن در میان شعله‌های سرکش آتش در حال سوختن بود.

وی افزود: شدت آتش سوزی بسیار بالا بود و شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به انبارها و مغازه‌های همجوار بود.

اسماعیلی تصریح کرد: در این حادثه آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به دنبال محبوسین احتمالی در مجتمع تجاری پرداختند و گروهی دوم نیز به سرعت با قطع برق چندین مغازه که در معرض خطر آتش سوزی بودند و تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی، به سرعت به وسیله لوله‌های آبرسانی قبل از اینکه شعله‌های آتش به فروشگاه و انبارهای مجاور سرایت کند آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در پی جستجوی نیروهای عملیاتی، سه تن از نگهبانان و سرایداران پاساژ که محبوس و دچار دودگرفتگی شده بودند توسط آتش نشانان به خارج از ساختمان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی افزود: نیروهای عملیات با اقدام به موقع خود مانع از سرایت شعله‌ها به مغازه‌های زیر گذر شده و پس از مهار و خاموش کردن کامل آتش سوزی و ایمن سازی کامل و تحویل محل به عوامل نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مرگبار در شرق تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ظهر امروز پنجشنبه سی فروردین یک حریق در شرق تهران خبر ساز شد. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات حادثه ظهر امروز گفت: ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در اتوبان شهید یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 

وی افزود: آتش نشانان بالافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده کردند که در یک پروژه در حال ساخت، چندین اتاقک ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بود در محل وجود داشت که یکی از این اتاقک های حدودا ۱۰ متری، دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: داخل اتاقک وسیله خاصی جز پتو و موکت وجود نداشت اما اتاقک شعله ور بود. هفت نفر در این اتاقک در حال استراحت بودند که آتش سوزی از سمت در خروجی آغاز می‌شود. 

وی افزود:یکی از کارگران موفق می‌شود خود را از اتاقک خارج کند اما آسیب می‌بیند که به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه ۶ نفر کارگر دیگر که از اتباع غیرایرانی نیز بودند؛ در اتاقک گیر کرده بودند و نتوانسته بودند خود را نجات دهند.

ملکی گفت: در حال حضار آتش خاموش شده و محل تحت کنترل است اما متاسفانه به تائید عوامل اورژانس، هر شش نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی‌سازمان اتش نشانی شهر تهران، هرگونه حادثه در پایانه شرق را تکذیب کرد وگفت: این حریق هیچ ازتباطی با پایانه شرق ندارد ویک‌کارگاه ساختمانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | آتش‌سوزی شدید در شرق تهران؛ حبس کارگران در اتاقک‌ها
  • آتش سوزی در شرق تهران / 6 کارگر جانباختند
  • فیلم| جزییات آتش‌سوزی در شرق تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • آتش سوزی در شرق تهران با ۶ کشته | مورد انفجاری گزارش نشده است
  • آتش سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته | مورد انفجاری گزارش نشده است
  • آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران