Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کش و قوس های فراوان سرانجام میشو کریستیچوویچ روز گذشته به صورت رسمی هدایت شاهین شهرداری بوشهر را به عهده گرفت تا در روند نتایج ضعیف این تیم تغییر مثبتی ایجاد کند. این سرمربی کروات پیش از این سرمربی تیم مس رفسنجان و مس کرمان بوده و در برخی تیم‌های باشگاهی کشورش نیز فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جدایی ویسی از شاهین شهرداری گزینه‌های زیادی برای هدایت تیم بوشهری مطرح شد که از جمله آن‌ها مهدی پاشازاده، علیرضا مرزبان، نادر دست نشان و مهرداد کریمیان سرمربی موقت این تیم بودند که هر کدام در مقطعی اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری شاهین شهرداری به شمار می‌آمدند، اما در نهایت شرایط همکاری آن‌ها با تیم بوشهری میسر نشد تا مسئولان این باشگاه به فکر جذب یک سرمربی خارجی بیفتند و میشو کریستیچوویچ کروات را به بوشهر بیاورند.

بیشتر بخوانید: آمار قابل تامل تیم لیگ برتری تا پایان هفته یازدهم

عبدالله ویسی پس از صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر، وعده داده بود در صورتی که در این تیم بماند و یارگیری در فصل نقل و انتقالات آن چنان که مدنظر او است انجام شود، این تیم در پایان لیگ نوزدهم، در نیمه بالایی جدول قرار می‌گیرد، اما مشکلات تیم بوشهری پیش از شروع لیگ نوزدهم دوچندان شد و بحران‌های مدیریتی و مالکیتی باعث شد تا مسئولان باشگاه برای هدایت تیمشان در لیگ نوزدهم خیلی دیر با ویسی  به توافق برسند.  

تعلل در تمدید قرارداد با ویسی که این تیم را از دسته یک به لیگ برتر آورده بود، باعث شد تا سرمربی جوان شاهین شهرداری نتواند برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را پیش ببرد و برخی از ستارگان شاهین شهرداری که نقش موثری در صعود این تیم به لیگ برتر داشتند، پس از دریافت پیشنهاد‌های بهتر راهی تیم‌های دیگر شدند.

بیشتر بخوانید: زمان عقد قرارداد سرمربی جدید شاهین بوشهر اعلام شد

علاوه بر جدایی بازیکنان کلیدی، ویسی نتوانست بازیکنان مدنظر خود که بیشتر آن‌ها راهی تیم‌های دیگر شده بودند را جذب کند. در نتیجه پس از شروع بازی ها، شاهین شهرداری که پس از چند سال، حضور در بالاترین سطح فوتبال کشور را تجربه می‌کرد، در بازی‌های ابتدایی خود عایدی جز شکست‌های پیاپی نداشت تا مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم برای جدایی به توافق برسند.  

پس از جدایی ویسی، مهرداد کریمیان به عنوان سرمربی موقت هدایت شاهین شهرداری را بر عهده گرفت، اما او هم نتوانست این تیم را از بحران خارج کند و با وجود این که مسئولان باشگاه بدشان نمی‌آمد هدایت تیمشان را به کریمیان که یک سرمربی بومی بود بسپارند، نتایج ضعیف شاهین در دوران سرمربیگری او باعث شد تا مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند با میشو کریستیچوویچ وارد مذاکره شوند.

بیشتر بخوانید: شاهین و طلسمی که همچنان پابرجا است

در نهایت و پس از گمانه زنی‌های بسیار، میشو  به عنوان  سرمربی شاهین شهرداری انتخاب شد تا این تیم را از منطقه سقوط خارج کند. هر چند که او در این تیم کار خیلی سختی خواهد داشت و باید تیمی را از بحران خارج کند که هیچ نظارتی در بسته شدن آن نداشته و  تا به اینجای کار رکورد ضعیف‌ترین خط دفاع و یکی از ضعیف‌ترین خط حمله‌های لیگ را به نام خود ثبت کرده است.  

با این شرایط میشو که در مس رفسنجان نتایج متوسطی کسب کرده بود، اکنون هدایت تیمی را برعهده دارد که در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برد و با کسب تنها ۲ امتیاز از ۱۰ بازی گذشته، قعرنشین رقابت‌ها است.

بیشتر بخوانید: «کریستیچوویچ» سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد

سرمربی کروات شاهین شهرداری در نخستین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر باید تیمش را برای دیدار خارج از خانه برابر سایپا تهران آماده کند و باید دید که آیا او می‌تواند شاهین را از بحران خارج کند یا باز هم تغییرات در این تیم بی نتیجه می‌ماند.  

انتهای پیام/ 

کار سخت میشو در شاهین شهرداری 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در این دور تیم‌های به صورت رفت و برگشت رقابت کردند. برنامه مرحله برگشت دور یک چهارم نهایی به این شرح است:

پنج شنبه ۳۰ فروردین:
آتالانتا ایتالیا - لیورپول انگلیس نتیجه رفت: ۳ - ۰ به سود آتالانتا
المپیک مارسی فرانسه - بنفیکا پرتغال ۱ - ۲ به سود بنفیکا
رم ایتالیا - میلان ایتالیا ۱ - ۰ به سود رم
سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی عضو تیم رم است.
وستهام یونایتد انگلیس - بایرلورکوزن آلمان ۰ - ۲ به سود بایرلورکوزن

دیدار فینال ۲۲ مه (چهارشنبه ۲ خرداد) در استادیوم آویوا در دوبلین ایرلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود