Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@08:38:02 GMT

مصطفی دنیزلی جواب شایعات را داد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۴۶۲

سه شکست پیاپی بعد از ۷ هفته عملکرد خوب و قابل قبول، کافی بود تا مصطفی دنیزلی و شاگردانش مورد انتقادات شدیدی از سوی کارشناسان و رسانه‌ها قرار بگیرند. همان زمان بود که شایعاتی مربوط به احتمال برکناری دنیزلی به گوش رسید. البته مدیران باشگاه خیلی زود برای بی‌اثر کردن این شایعات، با انتشار بیانیه و انجام مصاحبه‌هایی به حمایت از سرمربی ترکیه‌ای این تیم پرداختند و به صورت رسمی اعلام شد دنیزلی تا پایان فصل روی نیمکت تیم می‌ماند، اما چه کسی است که نداند با ادامه یافتن این روند، دنیزلی قطعاً برکنار خواهد شد؟!

اخبار ورزشی- در این میان، یک‌سری تحرکات هم به وجود آمده و همان فردی که از روز اول حضور دنیزلی در تبریز تلاش می‌کند تا فشار‌ها روی این مربی پا به سن گذاشته را بالا ببرد و او را مجبور به کناره گیری یا باشگاه را مجبور به اخراجش کند، به رفتار‌های خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد باعث شد در ابتدای فصل، ناصر صادقی دستیار ایرانی و فرد قابل اعتماد دنیزلی از تراکتور کنار برود، اما رابطه او با مدیران باشگاه همچنان در بالاترین سطح خود است. اطرافیان تراکتور می‌گویند این فرد دلش نمی‌خواهد غیر از مربی «ایرانی» و رفیق صمیمی اش، مربیان دیگری در تراکتور نتیجه بگیرند و به همین خاطر در فصل گذشته که ۲ مربی خارجی و یک مربی ایرانی خارج‌نشین روی نیمکت تیم بودند، او توانست با همین فشارها، آن‌ها را مجبور به ترک تبریز کند و حالا همان نقشه‌ها را برای دنیزلی پیاده می‌کند.

دنیزلی از این ماجرا آگاه است. او در حاشیه یکی از تمرینات تیمش وقتی با سؤال یک خبرنگار در خصوص تلاش این فرد مواجه شد، فقط یک جمله کوتاه به زبان آورد: «کاری به کار دلال‌ها ندارم!» و با همین جمله از کنار این حاشیه گذشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دنیزلی تراکتور سرمربی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید

 باشگاه تراکتور با مربی تیم ملی برای هدایت این تیم به توافق نهایی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیش‌تر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسئول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسئول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسئول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

tags # تراکتورسازی تبریز ، یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید