Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@23:43:41 GMT

تجمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه تبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۵۴۷

جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز با برگزاری تجمعی اعتراض خود را به مشکلات اقتصادی و معیشتی اعلام کردند.

به گزارش ایسنا این دانشجویان مسیر ساختمان مرکزی تا مسجد دانشگاه تبریز را با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با محتوای " نه به گرانی" و "دانشجو زنده است" پیمودند.

همچنین دانشجویان شعار‌هایی با محوریت مشکلات اقتصادی به ویژه بیکاری و همچنین نارضایتی از وجود فساد اقتصادی سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان بعد از این تجمع مسالمت آمیز پراکنده شده و سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی تابناک گرانی دانشگاه تبریز سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان

انجام پایان نامه های ارزان

انجام پایان نامه ارزان، مشکلات متعددی را برای دانشجویان بوجود می آورد.هزینه های ارزان قیمت، هزینه های گزافی را در دست دانشجویان ایجاد می کند.این هزینه ها، ناشی از اشتباهات کپی برداری و یا داده سازی می باشد که منجر به عدم پذیرش پایان نامه در هر قسمت توسط استاد راهنما یا داوران در جلسه دفاع می گردد. هزینه های دوباره کاری و دوباره انجام دادن مسیر درست پایان نامه منجر به از دست دادن زمان و هزینه های مجدد برای انجام مراحل درست پایان نامه می گردد.عواقب پایان نامه های ارزان، بسیار بیشتر از انجام پایان نامه های با کیفیت و درست می باشد. در این مقاله به بررسی عواقب و نحوه شناسایی مشکلات پایان نامه ها ارزان پرداخته شده است.

نحوه تشخیص هزینه های پایان نامه

انجام پایان نامه دارای هزینه هایی است که با برآورد آن ها می توان هزینه های پایان نامه را برآورد نمود. به طور مثال در سال 1403، قیمت هر کالا و هر خدماتی ، مشخص می باشد.در این سال ما انتظار یک پراید با قیمت 7 میلیون را نداریم و دادن پراید به این قیمت ناشی از یک ماشین دزدی و دارای ایراد اساسی است. پایان نامه و هزینه های آن نیز مشخص است و با قیمت های ارزان، قابل انجام نخواهد بود. هزینه های هر پایان نامه شامل هزینه های ترجمه مقالات انگلیسی، زمان برای دریافت آن ها و سپس تجزیه و تحلیل مقالات معتبر می باشد. که در هر سال ترجمه مقالات و صفحات تخصصی آن در رشته های مختلف مشخص می باشد. هر مقاله دارای حداقل 12 تا 17 صفحه ترجمه تخصصی می باشد. این ترجمه ها، نباید با گوگل ترنسلیت و نرم افزارهای دیگر ترجمه شوند چون بسیاری از کلمات تخصصی در این نرم افزارها به درستی ترجمه نمی شود و مفهوم جملات نیز در بسیاری از مواقع برای افراد مشخص نخواهد بود. هزینه های دیگر پایان نامه شامل هزینه های یادگیری روش تحقیق و سپس یادگیری نرم افزار مربوط به روش تحقیق تخصصی می باشد که در هر رشته ای می بایست به صورت تخصصی با کلاس های آموزشی خصوصی یا کتاب های آموزشی و صرف زمان و هزینه های ساعتی، یاد گرفته شوند. هزینه های تایپ و ویراستاری و زمان برای انجام تمام این مراحل را نیز در نظر بگیرید که در نهایت منجر به انجام پایان نامه تخصصی و بدون کپی و داده سازی می گردد. در ادامه برای تشخیص هزینه ها در انجام پایان نامه، این مسائل در رشته های تخصصی زیر نیز توصیح داده شده است که برای تمام رشته ها و گرایش ها این مسائل صادق می باشد.

عواقل انجام پایان نامه های ارزان در گرایش مدیریت

در انجام بهترین پایان نامه مدیریت، دانش تخصصی در مورد رشته مدیریت و همچنین ترتیب مراحل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این مراحل می بایست از ابتدا به درستی و براساس علم مدیریت انجام گردد. مشکلات ناشی از عدم پذیرش متغیرها و سپس پرسشنامه و انجام نادرست مراحل روش تحقیق های مدیریت، از جمله متداول ترین مشکلات ناشی از انجام پایان نامه ارزان، برای دانشجویان این رشته می باشد. این مسائل، هزینه های زیادی را در ادامه مسیر برای دانشجویان ایجاد می کند که زمان دانشجو را در اتمام پایان نامه به تأخیر می اندازد و سپس هزینه دانشجو را نیز چندین برابر بیشتر می کند. همین مسائل برای اکثر رشته های دانشگاهی از جمله رشته روانشناسی، گردشگری و جامع شناسی نیز ایجاد می گردد .

مشکلات پایان نامه های ارزان مدیریت بازرگانی

برای انجام بهترین پایان نامه مدیریت بازرگانی، کلیه مراحل از انتخاب موضوع تا انجام پروپوزال و پایان نامه،باید براساس دانش تخصصی مدیریت بازرگانی و مراحل علمی انجام گردد. در رشته مدیریت بازرگانی، جمع آوری اطلاعات می بایست به صورت دقیق و واقعی انجام گردد و در غیر این صورت دیگر مراحل نیز از جمله تحلیل داده ها و نتیجه گیری نهایی نیز، دچار مشکل می گردد و کل مسیر پایان نامه رد می گردد. در انجام پایان نامه ارزان، در این رشته و گرایش های آن هزینه های انجام مجدد مسیر جهت جمع آوری اطلاعات و انجام مجدد فصل های داده سازی شده، هزینه های زیادی را برای دانشجو ایجاد خواهد کرد. در پژوهش علمی به دنبال ارزانی نباشید، برای ارزان انجام دادن پایان نامه، تنها راه انجام مسیر توسط خود دانشجو است که نیاز به آموزش تخصصی دانشجو و صرف زمان برای گذراندن دوره های آموزشی پروپوزال، پایان نامه و جلسه دفاع می باشد. این دوره های تخصصی در سایت مهرداد سیویل، توسط مهندس مهرداد حمصیان اتفاق، برای دانشجویان مهیا شده است.

تشخیص کپی برداری و داده سازی پایان نامه های گردشگری

در انجام بهترین پایان نامه مدیریت گردشگری، رعایت اصول علمی برای تمامی اساتید به صورت سریع، قابل تشخیص می باشد. به طور مثال در انجام پایان نامه های گردشگری، روش تحقیق انتخابی و سپس تجزیه و تحلیل آن ها با نرم افزار روش تحقیق، می بایست دارای پیوستگی با دیگر فصل ها و پرسشنامه داشته باشد و برای افرادی که داده سازی کرده اند این به صورت واضح قابل تشخیص می باشد و منجر به عدم پذیرش پایان نامه های ارزان در سه فصل سوم، چهارم و پنجم می گردد و در نتیجه دانشجو موظف به جمع آوری داده ها به صورت صحیح و سپس تجزیه و تحلیل آن با نرم افزار می گردد که باعث افزایش هزینه دانشجو می گردد . یک بار دانشجو، هزینه پایان نامه ارزان را پرداخت می کند و بار دیگر مجدد مجبور به انجام صحیح پایان نامه طبق اصول علمی می گردد که هر دو هزینه را دانشجو می بایست در انجام پایان نامه ارزان، پرداخت کند.

نحوه تشخیص پایان نامه های ارزان و ضعیف

هر پایان نامه ارزانی، به طور مشخص دارای ارزش بسیار پایینی است . همانطور که ما با خرید کمترین ماشین بازار نمی توانیم انتظار یک ماشین با کیفیت و برند را داشته باشیم. در خدمات پایان نامه نیز همین گونه است و این پایان نامه های ارزان اصلا نمی توانند هزینه های گزاف ناشی از انجام پایان نامه حرفه ای و تخصصی را پرداخت کنند. حداقل هزینه های هر پایان نامه با کیفیت، کاملا مشخص و قابل محاسبه است که براساس زمان و هزینه های موجود در هر مرحله، محاسبه می گردد. به طور مثال در انجام بهترین پایان نامه مدیریت ساخت، تخصص دانش مدیریت و علم رشته های عمران و معماری برای انجام پروژه های عمرانی و مشکلات آن الزامی است. افرادی که از مشکلات این پروژه ها یا شرکت های عمرانی باخبر نیستند و علم تخصصی مدیریت ساخت را ندارند، مشخصا نمی توانند یک پایان نامه تخصصی مدیریت ساخت را نگارش نمایند. هر پایان نامه ارزان، که محقق آن نیز دارای علم تخصصی نباشد، مشکلات ناشی از دوباره کاری و انجام مجدد مسیر را برای دانشجو، ایجاد خواهد کرد، بنابراین اگر به دنبال برون سپاری پایان نامه به دیگران هستید، حتما قبل از ارائه کار به دیگران در مورد فرد محقق و دانش تخصصی او و همچنین مقالات چاپ شده او، تحقیق نمایید و بدون آگاهی از مسیر انجام پایان نامه، پژوهش خود را به دیگران برون سپاری ننمایید تا در ادامه با مشکلات هزینه های مجدد روبرو نشوید.

ویژگی های بهترین مؤسسه انجام پایان نامه

بهترین مؤسسه انجام پایان نامه، مؤسسه ای است که دارای ویژگی های زیر باشد. این خصوصیات می بایست در هر مرحله به صورت گام به گام رعایت گردد:

مراحل باید به صورت تخصصی قبل از شروع به دانشجو توضیح داده شود

دانشجو باید با محقق انجام پایان نامه ارتباط داشته باشد

مراحل باید گام به گام به دانشجو تحویل داده شود

کپی برداری و داده سازی به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و انجام پایان نامه ارزان، به منزله ی این موارد می باشد.

بهترین مؤسسه انجام پایان نامه، طبق نظرات دانشجویان ارشد و دکترا، مؤسسه مهرداد سیویل می باشد که دارای خدمات آموزشی، و دوره های تخصصی و انجام پایان نامه صفرتا صد تا جلسه دفاع می باشد. دانشجویانی که قصد مشاوره تخصصی با مهندس مهرداد حمصیان را دارند می توانند با شماره ارتباطی مؤسسه در تلگرام و واتس آپ شماره 09133862776 ارتباط برقرار نمایند(اولویت با پیامک های تلگرامی می باشد). همچنین، شما می توانید با رفتن به سایت مؤسسه مهرداد سیویل از آموزش های رایگان این مرکز استفاده نمایید.

دیگر خبرها

  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • تجمع دانشجویان و مردم اردبیل در محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در شفای غزه
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از غزه
  • تجمع دانشجویان مازندرانی در حمایت از مردم غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه + فیلم