Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بحثی که این روز‌ها به دغدغه‌ بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد تبدیل شده، زمان برگزاری کنکور سراسری ارشد ۹۹ است. این آزمون روز‌های پنج شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین سال ۹۹ برگزار خواهد شد.   نقل محفل این دانشجویان در فضای مجازی این است که این آزمون دقیقا بعد از تعطیلات عید که راندمان مطالعه داوطلبان پایین است برگزار می‌شود و متقاضی این هستند که این آزمون به بعد از ماه رمضان منتقل شود تا بتوانند مطالعه بیشتری روی دروس داشته باشند و به قول خودشان تعطیلات نوروز زهرشان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی در پاسخ به این سوال که احتمال تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: برنامه‌ برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد دکتری و سراسری و سایر آزمون‌ها مصوب شده و بدون هیچ گونه تغییری برگزار خواهد شد.   مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: برنامه برگزاری آزمون‌ها تاکنون بر اساس آنچه قبلا اعلام شده است، برگزار خواهد شد. بیشتر بخوانید: امروز؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشدبر اساس تقویم زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری سال ۹۹ از ۶ آذر آغاز و تا ۱۲ آذر ادامه دارد. این آزمون روز جمعه دوم اسفند  ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.   ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ نیز از ۱۶ آذر شروع خواهد شد و این مهلت تا ۲۵ آذر ادامه دارد. این آزمون نیز روز‌های پنج شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین سال ۹۹ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود. ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۹ نیز از ۱۶ بهمن‌ ۹۸ آغاز می‌شود و این مهلت تا ۲۴ بهمن پایان می‌پذیرد. این آزمون نیز روز‌های پنج شنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ تیر ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود.   ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای از ۱۸خرداد سال ۹۹ آغاز می‌شود و این مهلت به مدت دو روز ادامه دارد، این آزمون روز جمعه سوم مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.   انتهای پیام/ برنامه زمانی برگزاری کنکور سراسری، ارشد و دکتری ۹۹ +جزئیات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور دانشگاه آزاد سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳

نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون سراسری امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن هم برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان است.

در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

یکی از تفاوت‌های آزمون امسال با سال‌های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه‌های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند.
صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

کد خبر 745000

دیگر خبرها

  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • جاماندگان کنکور عقب نمانند ؛ آغاز ثبت نام از امروز
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی