Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، گفت: در روزهای اخیر و بعد از بازی تیم ملی مقابل عراق،نکات مختلفی از سوی کارشناسان و پیشکسوتان و همچنین مردم علاقمند مطرح شده است که به نظرم قابل ارزیابی است. حتما هم فدراسیون فوتبال شنونده این مطالب هست تا در نهایت از همه ظرفیت ها برای کمک به تیم ملی فوتبال کشورمان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من می خواهم اینجا یک واقعیت مهم را بگویم. فدراسیون در این شرایط خاص اقتصادی حقیقتا در حوزه زیرساخت و ساختارها کارهای بزرگی کرده است. من خودم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی در همه رده ها را داشتم و پس از آن مسئولیت هایی اجرایی مستقیم را تجربه کردم. اینجا به صراحت می گویم که ما در سال های گذشته چنین امکانات و برنامه های لجستیکی را کمتر تجربه کردیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: برد و باخت در همه تیم های ملی دنیا وجود دارد. اگر در شکست باقی بمانیم، مفهوم ریشه ای و حقیقی فوتبال از دست می رود. فوتبال معنایش پویایی است و زندگی ادامه دارد. در یک جمله اگر بخواهیم این شکست را ببینیم و همه چیز را به یکباره زیر سوال ببریم خودزنی کرده ایم. به صورت کلی، در هنگام برد همه چیز خوب است ولی در باخت انتقادها شروع می شود که این هم طبیعی است. اینکه گفته می شود فدراسیون باید پاسخگو باشد که روشن است و فدراسیون همیشه در شرایط سخت پاسخگو بوده است. در برد هست که همه حضور دارند و همین که کمتر از ۱۲ ساعت بعد از بازی عراق  فدراسیون عذرخواهی کرد کار بسیار درستی بود و نشان داد در کنار مردم حضور دارد.  

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: بازی هایی که در بهار سال آینده در  استادیوم آزادی داریم بدون شک امتیاز بزرگی برای تیم ملی است. سه بازی خانگی که مجبوریم ۹ امتیاز را در تهران را حفظ کنیم. در این مدت فدراسیون حتما دیدگاه های ارزشمند جامعه فوتبال و انتظارات مردم را به اطلاع سرمربی تیم ملی هم خواهد رساند تا تیم ملی بتواند با آمادگی کامل در ۴ بازی دور برگشت به میدان برود. از یاد نبریم تیم ملی برای مردم است و این مردم بوده اند که در مقاطع خاص نقش یار دوازدهم را به خوبی ایفا کردند.

کد خبر 4774342

منبع: مهر

کلیدواژه: میرشاد ماجدی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس کشتی فرنگی لیگ کشتی تیم فوتبال امید ایران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد