Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@21:00:32 GMT

مغازه‌ها‌ی بازار تهران به زودی باز می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۶۰۱

مغازه‌ها‌ی بازار تهران به زودی باز می‌شوند

خرداد: دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار خبر داد که صبح امروز، یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه، با کمک پلیس امنیت اقدام برخی برای اخلال در بازار تهران ناکام ماند.

احمد کریمی اصفهانی در ارتباط با آخرین وضعیت بازار تهران بعد از اعتراضات به افزایش نرخ بنزین اظهار کرد: صبح امروز بازار تهران همانند همیشه باز شد اما عده‌ای خارج از خود بازاری‌ها، بازار را به تشنج کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به لحاظ اینکه کسانی که تابع قانون نیستند، کارشان تخریب است، آهنگ بیگانگان را می‌زنند و گاها کارهایی می‌کنند که امنیت را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ از حدود ساعت ده صبح مغازه‌داران بازار را تعطیل کردند تا پلیس، امنیت بازار را برقرار کند.

این فعال سیاسی گفت: پلیس امنیت، در بازار حاضر است و به زودی مغازه‌ها باز خواهد شد. تا کنون بیش از ۵۰درصد از مغازه ها باز شدند. پلیس با اقتدار و امنینت در صحنه حضور دارد.

وی تاکید کرد: خود بازاری‌ها مغازه‌هایشان را نبستند. عده‌ای از خارج بازار تشنج‌هایی ایجاد کردند.

منبع: ایسنا برچسب ها: بازار تهران ، بنزین ، اصناف

منبع: خرداد

کلیدواژه: بازار تهران بنزین اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ احمد حاج پروانه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مظنون شدند و این خودرو را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق  در این کامیونت   خبر داد و گفت ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به اداره کل تعزیرات حکومتی ادامه داد خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • مرغ چند نرخی شد/ اعلام تازه‌ترین قیمت مرغ در مغازه‌ها
  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران