Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@10:43:12 GMT

آخرین خبر از جدایی بشار رسن از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۶۲۳

آخرین خبر از جدایی بشار رسن از پرسپولیس

بشار رسن که همراه با تیم ملی فوتبال عراق برای بازی های مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های آسیا در امان اردن به سر می برد توانست عملکرد قابل قبولی مقابل تیم ملی ایران داشته باشد و یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم برای دیدار با بحرین به شمار می رود.

هافبک پرسپولیس در حالی همراه با ملی پوشان عراق در اردن به سر می برد که اخباری مبنی بر توافق اولیه اش با باشگاه نیروی هوایی عراق مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هافبک تیم ملی عراق با پرسپولیس قرارداد دارد و هرگونه توافق منوط به موافقت مسئولان این باشگاه برای انتقال رسن است.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره افزود: من هم از این خبر تعجب کردم. به همین خاطر با مدیربرنامه های رسن تماس گرفتم. او هرگونه توافق بشار با نیروی هوایی عراق را تکذیب کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بشار پس از بازی عراق مقابل بحرین به تهران باز می گردد تا بتواند تیم را در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کند. او با پرسپولیس قرارداد دارد وهیچ تصمیمی مبنی بر فروش و انتقال وی در نقل و انتقالات زمستانی نداریم.

256 43

کد خبر 1322073

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بشار رسن سهمیه بندی بنزین بنزین باشگاه پرسپولیس تجمعات اعتراضی هدفمندسازی یارانه ها مارک ویلموتس یارانه باشگاه استقلال واردات بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی: مدیران پرسپولیس از صبر من سواستفاده کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره آخرین وضعیت دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که از باشگاه پرسپولیس جدا شدم، با توجه به مدارکی که داشتم و وعده‌هایی که باشگاه داده بود، می‌توانستم از باشگاه شکایت کنم و تمام پول قراردادم را تا آخر فصل بگیرم. آن زمان تمام نامه نگاری‌هایی که نیاز بود را با باشگاه انجام دادم و مشکلی از این بابت نداشتم که به تمام پولم تا آخر فصل برسم اما این کار را نکردم و خواستم تا آن زمانی که کار کرده‌ام با باشگاه توافق کنم و پولم را تا آن زمان بگیرم.

به نقل از ایسنا وی افزود: وقتی با باشگاه تواق کردم تا جدا بشوم، گفتند که پولی نداریم و مطالباتت را قسط بندی کن. من هم چون نمی‌خواستم مشکلی برای باشگاه ایجاد شود، رو این موضوع توافق کردم و قسط‌بندی‌ها انجام شد. باشگاه قسط اول را پرداخت کرد و در ادامه ۴۰ روز است که از موعد پرداخت قسط دوم می‌گذرد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است. موعد قسط بعدی ۱۰ اردیبهشت است که باید پرداخت شود تا مطالبات من تسویه بشود. آن زمان که برای قسط بندی مطالباتم توافق می‌کردیم از باشگاه خواستم به من چک بدهند اما گفتند که به خاطر بسته بودن حساب، امکان صدور چک را ندارند. با این حال پذیرفتم که به باشگاه فشار وارد نشود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی برای پرداخت مطاباتش صبر می‌کند و اینکه آیا از پرسپولیس شکایت خواهد کرد هم گفت: متاسفانه مدیران باشگاه پرسپولیس از همکاری و صبر من سواستفاده کرده‌اند. تا به حال این مشکل را رسانه‌ای نکرده بودم چون مشکلات باشگاه را درک می‌کنم اما با توجه به تعهدات باشگاه نسبت به من، من تعهدات مالی به جاهای دیگر دادم که حالا نتوانسته‌ام آن تعهدات را عملی کنم و به همین خاطر مشکلات زیادی برایم ایجاد شده است. از باشگاه خیلی گله‌مند هستم چون هر طور که توانستم با باشگاه همکاری کردم که مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود اما آنها کاری نمی‌کنند. تا به حال باشگاه را تحت فشار نگذاشتم و مصاحبه‌ای هم نکرده بودم اما مدیران باشگاه از این مسئله سواستفاده می‌کنند. جای تاسف دارد که با من این چنین رفتار می‌کنند. من هم مثل خیلی از مربیان خارجی می‌توانستم شکایت کنم و به تمام پولم برسم اما با نصف پولم با باشگاه توافق کردم که آن را هم پرداخت نمی‌کنند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع مشکلی بابت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس ایجاد خواهد کرد یا خیر، گفت: با برخی از دوستانم در فدراسیون فوتبال صحبت کردم و آنها گفتند که چون تا به حال شکایت نکرده‌ام و رای صادر نشده است، باشگاه تحت فشار در این زمینه نیست. البته باشگاه پرسپولیس هم به فدراسیون نامه زده و گفته است که چون گل‌محمدی رای قطعی ندارد، جز بدهی‌های باشگاه به حساب نمی‌آید و برای مجوز حرفه‌ای مشکلی ایجاد نمی‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بابت پرداخت نشدن مطالباتش از پرسپولیس شکایت می‌کند یا خیر؟ گفت: متاسفانه باشگاه کاری می‌کند که من شکایت کنم. من هم نمی‌خواهم چنین کاری کنم چون دوست دارم مشکلم در آرامش و دوستی حل شود اما ظاهرا هیچ همکاری از سوی باشگاه انجام نمی‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895040

دیگر خبرها

  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • گل‌محمدی: مدیران پرسپولیس از صبر من سواستفاده کردند