Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:55:33 GMT

برگزاری ۶۰ نشست کتابخوانی در مدارس کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۰۶۵۸

برگزاری ۶۰ نشست کتابخوانی در مدارس کرمانشاه

معصومه حسنی خوانسار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب برنامه ریزی های مختلفی از جمله رونمایی از کتاب شعرهای ارگانیک_ انوشه اثر سعید امامی ازکتابداران استان انجام شده است.

وی از برگزاری ۲۹ نشست رونمایی، نقد و بررسی کتاب در سطح کتابخانه های عمومی، ۵۷ نشست کتابخوان کتابخانه ای در سطح کتابخانه های عمومی و برگزاری ۶۰ نشست کتابخوانی در سطح مدارس استان را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته کتاب جلسات قصه خوانی و کتاب خوانی برای کودکان در سطح کتابخانه های عمومی و نیز دوره های آموزش قصه گویی برای بزرگسالان در سطح شهرستان ها برگزار می شود.

این مسئول بداهه نویسی خوشنویسی با موضوع کتاب، برپایی نمایشگاه و دیوار نگاری کتابخوانی در شهرستان صحنه و نمایشگاه نقاشی با موضوع کتاب در شهرستان ثلاث باباجانی را از دیگر برنامه های هفته کتاب دانست.

کد خبر 4772224

منبع: مهر

کلیدواژه: کتابخانه عمومی هفته کتاب کتاب و کتابخوانی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام گرگان شیراز هفته وحدت قزوین تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند مشهد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این آئین اظهار کرد: در بازطراحی کتابخانه ها، استقبال و بازخورد عموم مردم در نظر گرفته می‌شود و هم اکنون در کتابخانه هایی که بازطراحی انجام گرفته به خاطر زیبایی و جلوه‌های بصری که ایجاد شده، استقبال علاقمندان به خصوص قشر کودک و نوجوان نسبت به قبل از آن بسیار بیشتر شده است.

حیدر راهب تصریح کرد: کتابخانه شهدای وحدتیه اولین کتابخانه در سطح شهرستان دشتستان است که بازطراحی شده و به امکانات و تجهیزات نو و به روز مجهز شده است.

وی گفت: از بدو تأسیس، این کتابخانه درگیر موریانه زدگی شدید بود و کتاب‌ها و تجهیزات آن با تهدید جدی روبرو بود که پیگیری‌ها و تأمین اعتباری که در ابتدای امسال محقق شد، اکنون این مسئله به طور اساسی رفع شده است.

وی افزود: برای بازطراحی و خرید تجهیزات جدید کتابخانه شهدای وحدتیه که ساختمان آن در سال ۱۳۸۱ با زیربنای ۳۸۰ متر مربع ساخته شده، ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با بیان اینکه در نام گذاری کتابخانه ها و بخش‌های مختلف آنها، هدف ما استفاده از نام‌های شخصیت‌ها و فرهیختگان محلی است که باعث شناخت بیشتر مردم می‌شود، خاطر نشان کرد: در همین راستا سالن مطالعه بانوان این کتابخانه به نام «شهیده هاجر کرم پور» و سالن مطالعه آقایان این کتابخانه نیز به نام «شهید اسماعیل آذرگون» که از شهدای وحدتیه می‌باشند، نام گذاری شده است.

در پایان این آئین، از خانواده شهیدان هاجر کرم پور و اسماعیل آذرگون، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان، مسئول کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه و کتابدار کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه با اهدای لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.

کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه دارای بیش از ۲۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۷۰۰ عضو است و هم اکنون دارای بخش‌های مختلف شامل مخزن، دفاع مقدس، بوشهر شناسی، نشریات، کمک آموزشی، مرجع، سالن مطالعه آقایان و خانم‌ها، بخش ویژه کودک و نوجوان آماده ارائه خدمات به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی و مطالعه است.

کد خبر 6058190

دیگر خبرها

  • کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه بازگشایی شد
  • ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد
  • ادامه فعالیت کتابخانه ها در نوروز 1403
  • افزایش اعتبار کتابخانه‌های عمومی تایباد از محل درآمد شهرداریها
  • توزیع هفت‌هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی
  • فعالیت‌ کتابخانه‌های استان بوشهر در رمضان و نوروز تداوم دارد
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی با تحلیل و بررسی کتاب‌ها در کتابخانه‌های اشکذر
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی در اشکذر