Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امام جمعه سنندج گفت: آتش زدن بانک، پمپ بنزین و بدتر از همه حمله به حوزه‌های علمیه و کلانتری‌ها بی شک کار مردم با بصیرت ایران نیست، بلکه برنامه‌ای از پیش تعیین شده توسط منافقان و جریان‌های برانداز است. تاریخ انتشار: 14:22 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۶۳۷ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از حوزه، ماموستا عبدالرحمن خدایی، اظهار داشت: در روز‌های اخیر شاهد اعتراضات مردمی نسبت به گرانی بنزین بوده‌ایم، البته این اعتراضات دور از انتظار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سنندج ادامه داد: خبر شوک‌آور تغییر قیمت بنزین باعث استرس در مردم شد، لذا اعتراضات مسالمت آمیزی روی داد، ولی با این وجود همه دیدیم که دشمنان انقلاب مترصد چنین فرصتی بودند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه نباید با اعمال خود زمینه شادی دشمن را فراهم کنیم، افزود: دشمنان از هر راهی برای رسیدن به هدف خود بهره می‌برند لذا در این روز‌ها اعتراضات مسالمت آمیز مردم که به نوعی اعتراض صنفی است را در برخی از نقاط کشور به حاشیه بردند و به اموال دولتی و عمومی و شخصی خسارت‌هایی را رسانند.

ماموستا خدایی بیان کرد: طبق فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، در بین مردم معترض به تصمیم دولت درباره قیمت بنزین کسانی بودند که به دنبال حاشیه سازی حضور داشتند، لذا از مردم می‌خواهیم که صفوف خود را از این آشوب گران و فرصت طلبان جدا کنند.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: امروز امنیت مهمترین مولفه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، لذا از مردم می‌خواهیم که با خویشتنداری و نیز بصیرت دینی، ملی و سیاسی مانع از سوءاستفاده گروه‌ها و جریان‌های برانداز در کشور شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تخریب اموال عمومی و خدایی ناکرده خشونت هیچ مسئله‌ای را حل نمی‌کند، بلکه خود باعث مشکلات دیگر در کشور می‌شود، لذا از کسانی که عرق ملی و میهنی و دینی دارند می‌خواهیم که هوشیاری خود را حفظ کنند.

ماموستا خدایی در ادامه گفت: آتش زدن بانک، پمپ بنزین و بدتر از همه حمله به حوزه‌های علمیه و کلانتری‌ها بی شک کار مردم با بصیرت ایران نیست، بلکه برنامه‌ای از پیش تعیین شده توسط منافقان و جریان‌های برانداز است.

امام جمعه سنندج گفت: جالب اینجاست که از همان ساعت اول اعلام نرخ جدید بنزین، رسانه‌های برون مرزی و معاند به صورت هماهنگ تمام اعتراضات مردمی را پوشش دادند و این نشان می‌دهد که سرمایه گذاری و برنامه ریزی رسانه‌ای دشمن برای ایجاد اغتشاش و آشوب در ایران از ماه‌ها قبل صورت گرفته است.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود اظهار داشت: از مسئولان نظام هم درخواست داریم که در تصمیمات خود هم منافع مردم و هم مصالح ملی را مدنظر داشته باشند تا شاهد سوءاستفاده منافقان و دشمنان نباشیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام جمعه سنندج استان کردستان قیمت بنزین اعتراضات مسالمت آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل

دریافت 19 MB کد خبر 6081733

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند