Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار صبح امروز (یک‌شنبه) شیخ نعیم قاسم قائم مقام حزب الله لبنان طی سخنانی با اشاره به وقایع اخیر لبنان اظهار داشت: پس از فروپاشی داعش به‌عنوان مهره ناامن ساز آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی‌های جدید در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکست آمریکا در سوریه و بی‌تاثیری تحریم این کشور علیه حزب الله لبنان افزود: راهبرد ایجاد آشوب در این کشور با هدف تلاش برای جبران شکست در جبهه‌های دیگر دنبال شد که با هوشیاری مردم، مسئولان، احزاب و گروه‌های لبنانی با شکست روبرو گردید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تجلیل از تدابیر و مواضع حکیمانه سیدحسن نصراالله، از حزب الله لبنانه به‌عنوان کانون ثبات‌ساز و امنیت آفرین در این کشور و منطقه یاد کرد.

دریابان شمخانی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی بر علیه رهبران و عناصر ارزشمند جهاد اسلامی و حملات کور آنان علیه مردم مظلوم فلسطین را نشانه روشنی از ضرورت پیگیری راهبرد محو کامل این رژیم عنوان و تصریح کرد: کانون جنگ آفرینی و تشنج در منطقه، رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و تنها با محو کامل این رژیم جنایتکار، آرامش، ثبات و امنیت پایدار در منطقه حاکم خواهد شد.

وی در پایان بر تداوم حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در این دیدار شیخ نعیم قاسم نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران از عناصر فعال در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: حزب الله لبنان با الهام از مقاومت بی‌نظیر ملت ایران در برابر تهدیدات و فشارهای آمریکا هرگز اجازه نخواهد داد تا رژیم صهیونیستی به اهداف خطرناک خود در منطقه دست پیدا کند.

کد خبر 4774375

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شمخانی شیخ نعیم قاسم رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران سازمان انرژی اتمی برجام علی لاریجانی محمدجواد ظریف ستاد کل نیروهای مسلح اسحاق جهانگیری قوه قضائیه محمد جواد ظریف ایالات متحده آمریکا محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان