Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس این روزها در نظر دارد تا جا پای خود را در تنیس سفت تر کند، قصد دارد تا در انتخابات اعضای هیئت مدیره کنفدراسیون تنیس آسیا شرکت کرده و در صورت گرفتن رای لازم، جای خود را میان خانواده تنیس باز کند.

بیشتر بخوانید: سرپرست موقت تنیس در تهران، نامزد ۴ ساله‌ی آسیا می‌شود

پیش از این او عنوان کرده بود قصد ندارد تا در انتخابات فدراسیون تینس شرکت کند اما این اقدام نامنی نشان از علاقه مندی وی به حضور در این رشته ورزشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل تامل  موضوع این است که نامنی بعد از مجید شایسته به عنوان سرپرست موقت فدراسیون تنیس انتخاب شد تا زمینه انتخابات معوقه را فراهم کند، اما اقدام وی به دلیل اینکه سرپرست موقت فدراسیون بوده، و نمی تواند به صورت دائمی در آسیا پست بگیرد،  غیرقانونی تلقی می شود.

در همین رابطه شروین اسبقیان مدیر امور مشترک فدراسیون ها در وزارت ورزش و جوانان، روز گذشته هم در خصوص این اتفاق واکنش نشان داده و عنوان کرده بود که وزارت ورزش حتما در مورد این قضیه ورود می کند.

بیشتر بخوانید: رئیس سابق فدراسیون تنیس کامبک می‌زند

انتهای پیام/

ورود وزارت ورزش به تخلف نامنی در تنیس کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تنیس خاکی فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون اسکواش ایران مهدی مختاری را به عنوان داور منطقه‌ای به کنفدراسیون اسکواش آسیا معرفی کرد و با اعلام دبیرکل اسکواش آسیا، مختاری به عنوان داور منطقه‌ای قاره کهن منصوب شد.

مختاری از داوران مطرح آسیا است که تجربه قضاوت در بیشتر مسابقات مهم آسیا و جهان را در کارنامه دارد. او در پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی آسیا در دالیان چین، فینال رده سنی کمتر از ۱۵ سال را قضاوت کرد.

مهدی مختاری در دوره قبل رقابت‌های بازی‌های آسیایی هم حضور داشت. مختاری پیش از این نیز از داوران رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا بود که از لیست خارج شده بود.

کد خبر 6084316

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا