Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای تدارکات و پشتیبانی تیم ملی فوتبال دریغ نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث پشتیبانی همه امکانات لازم را جهت موفقیت کلیه تیم های ملی انجام داده است. روشن است که کار فنی متفاوت از کار پشتیبانی و مدیریتی است و  نباید این دو مقوله را   با یکدیگر مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درست که  نتیجه مقابل عراق مطلوب نبود، اما نا امیدی در فوتبال معنایی ندارد. تیم عراق را می توانیم با برنامه ریزی و راه کارهای مناسب در تهران شکست دهیم.

وی ادامه داد: زمان فاکتور بسیار مهم و قابل اهمیتی در حوزه ارزیابی عملکرد مربیان محسوب می شود. برای مثال سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از سپتامبر2018 هدایت این تیم را بر عهده داشته و ویلموتس از می 2019 به عنوان سرمربی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. باید زمان و فرصت کافی به کادر فنی داده شود. سرمربی عراق حدود 1 سال است که با این تیم کار می کند و شناخت کامل تری نسبت به بازیکنانش دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال در پایان گفت: راه برای موفقیت باز است. بدون تردید برپایی اردو و برنامه ریزی منسجم  در دستور کاری فدراسیون فوتبال قرار دارد و از هیچ تلاشی برای تدارکات و پشتیبانی تیم ملی دریغ نکرده است. تاکید می کنم نباید به هیچ عنوان نا امید بود. ما می توانیم به جام جهانی 2022 صعود کنیم. معتقدم با صبر، آرامش و برنامه ریزی دقیق به هدفمان خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه فروش لباس تیم ملی به تراکتوری‌ها جزییات تازه از اردوی آتی تیم ملی فوتبال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال جام جهانی فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌شان در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، منصوب شد.

طی حکمی از سوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد رسول خدادادی به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد.

ویدیو/ اسطوره ۱۰۰ ساله ایرانی چگونه شنا و شیرجه یاد گرفت؟

تقی عسگری؛ اسطوره شیرجه ایران، گوهری که بهمن ماه سال گذشته در سن ۱۰۰ سالگی همزمان با تولدش، کشف شد و مورد توجه نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان قرار گرفت از نحوه یادگیری شنا و شیرجه گفت.

جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایران از سوی اتحادیه جهانی

اتحادیه جهانی کشتی پس از تأیید دوپینگ ۲ کشتی‌گیر رده سنی نوجوانان و جوانان ایران که در سال‌های گذشته انجام شده است، فدراسیون کشتی ایران را جریمه سنگین دلاری کرد.

سال ۱۴۰۳ با یک خبر تلخ برای کشتی ایران آغاز شده است و فدراسیون کشتی به دلیل تخلف و دوپینگ کشتی‌گیران نوجوانان و جوانان در سال های گذشته، جریمه سنگین دلاری شده است. بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی بابت تأیید نهایی دوپینگ کشتی‌گیرانش در مسابقات بین المللی، ۲۰ هزار فرانک سوئیس معادل ۲۲ هزار دلار فدراسیون‌های ملی را جریمه می‌کند و پرداخت نشدن مطالبات اتحادیه جهانی و همچنین بالا رفتن تعداد دوپینگ، در نهایت باعث تعلیق فدراسیون و عدم حضور تیم های ورزشی آن کشور در مسابقات می شود.

پایان متفاوت سهراب و کیانوش و نمایش بد در هانگژو

وزنه‌برداری ایران در سال ۱۴۰۲ اتفاقات مختلفی را پشت سر گذاشت که شاید مهم‌ترین آن سرنوشت تلخ و شیرین دو قهرمان المپیک، سورپرایز مصطفی جوادی در قهرمانی جهان و عملکرد ضعیف وزنه‌برداران در بازی‌های آسیایی هانگژو بود.

سال ۱۴۰۲ اولین سال مدیریت سجاد انوشیروانی در فدراسیون وزنه‌برداری بود. این رشته سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و هر چند توانست تا حدودی سه سهمیه المپیک خود را قطعی کند اما بدترین نتیجه را در بازی‌های آسیایی گرفت و در قهرمانی جهان مصطفی جوادی و علی داودی خوب کار کردند و بقیه نفرات انتظارات را برآورده نکردند.  
همچنین در سال ۱۴۰۲ شاهد خداحافظی سهراب مرادی قهرمان نامدار این رشته و چالش جدی فدراسیون و کیانوش رستمی بر سر المپیک بودیم.

مهارت بی‌نظیر غول ۲ متر و ۲۴ سانتی‌متری NBA

در حالی که حمل توپ و دریبل زدن برای بسکتبالیست‌های بلند قامت از نظر فیزیکی کار دشواری است، «ویکتور ومبانیما» فوق ستاره ۲ متر و ۲۴ سانتی‌متری تیم سن‌آنتونیو اسپرز، بارها نشان داده که در این زمینه هم توانایی بسیار بالایی دارد. ستاره ۲۰ ساله اسپرز که از او به عنوان اسطوره آینده NBA نام برده می‌شود، در بازی مقابل فینیکس سانز یکبار دیگر با انجام دریبل‌هایی زیبا مورد توجه علاقه‌مندان و کارشناسان بسکتبال قرار گرفت. در این ویدیو، مهارت ستودنی او در حمل توپ را مشاهده می‌کنید.

علیرضا جهانبخش، مرد لحظات حساس

وینگر تیم ملی فوتبال ایران و فاینورد در سالی که گذشت در متن مهم‌ترین لحظات تیم ملی و باشگاهش بود.

علیرضا جهانبخش در شروع سال گذشته با پیراهن فاینورد به میدان رفت و توانست سال ۱۴۰۲ را با قهرمانی در هلند شروع کند. او سال گذشته  را با مصدومیت و ناکامی در رسیدن به دیدار نهایی جام ملت‌ها به پایان رسید.

شمشیرباز ایران در رده ۴ رنکینگ جهانی

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران توانست به رده چهارم رنکینگ جهان صعود کند. فدراسیون جهانی شمشیربازی، رنکینگ جدید سابریست‌ها را پس از جام‌جهانی مجارستان اعلام کرد و علی پاکدامن، کاپیتان تیم ملی که در این مسابقات صاحب مدال برنز شد، توانست با یک پله صعود به رده چهارم رنکینگ جهان بیاید.

محمد رهبری بدون تغییر جایگاه باقی ماند و همچنان نفر ۲۸ رنکینگ جهان است. محمد فتوحی به رده ۶۹ آمد و فرزاد باهر نیز از رده ۹۱ به ۸۸ صعود کرد.

قلعه‌نویی: چمن مصنوعی در آب وهوای عشق‌آباد تعجب آور است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دیدار رفت برابر ترکمنستان به تاریخ پیوسته و بازی فردا روز جدیدی خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: این بار سومی است که به عشق آباد سفر می‌کنم. به نسبت آخرین سفری که به این کشور داشته‌ام، تغییرات زیادی به لحاظ شهرستانی و تمیزی شهر ایجاد شده اما چیزی که برای من تعجب‌آور است، استفاده از زمین چمن مصنوعی با این شرایط آب و هوایی خوب این شهر است.

مسلمی: لشگری و تقوی با کدام رزومه مربی تیم ملی شده‌اند

مربی مازندرانی کشتی ایران، با بیان اینکه دلیل مقاومت برابر خواسته حسن یزدانی برای حضور خود در تیم ملی را نمی‌داند، گفت: احسان لشگری و مهدی تقوی با کدام رزومه مربیگری، مربی تیم ملی شده اند؟

همت مسلمی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه حسن یزدانی پس از جام تختی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بازمی‌گردد، اظهار کرد: خواسته خود حسن این است که همت مسلمی به اردوی تیم ملی دعوت شود. اگر آن ها احترام گذاشتند که چه بهتر، اگر نه خودشان باید پاسخگوی هر مشکلی باشند. ما حسن یزدانی را مثل یک تخم مرغ سالم تحویل آن ها می‌دهیم، اگر خدایی ناکرده این تحم مرغ از دستشان افتاد و در تمرینات مشکلی برایش پیش آمد چه جوابی می خواهند بدهند؟ هر بلایی سر او بیاید خودشان باید پاسخگو باشند. من می‌دانم چطور باید از او تا المپیک محافظت کنم.

زندگی عجیب دختر تاریخ‌ساز دوچرخه‌سواری ایران

فرانک پرتوآذر ملی‌پوش دوچرخه‌سواری کوهستان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو توانست به مدال برنز برسد و تاریخ‌سازی کند. پرتوآذر برای رسیدن به این مدال راه سخت و پرچالشی را پشت سر گذاشت تا حدی که به مرز بی‌پولی در ترکیه هم رسید اما باز هم ناامید نشد. پرتوآذر گوشه‌ای از این روزهای سخت را با ما به اشتراک گذاشت.

سال تلخ بسکتبال و وداع با دو اسطوره/ از مرگ مشحون تا خداحافظی حدادی

بسکتبال ایران در یک سال گذشته با اتفاقات تلخ بسیاری رو به رو شد که شاید از دست دادن محمود مشحون و خداحافظی حامد حدادی را بتوان احساسی ترین اتفاقات این رشته در سال ۱۴۰۲ دانست.

با توجه به این که از ابتدای سال ۱۴۰۲ ریاست فدراسیون بسکتبال را جواد داوری، ملی‌پوش سابق بسکتبال ایران بر عهده داشت، بسیاری منتظر بودند تا این رشته دانشگاهی بار دیگر به ساحل آرامش برسد و روند رو به رشدی را طی کند، اما برخلاف تصورات، انتظارات اهالی این رشته برآورده نشد و جامعه بسکتبال شاهد فراز و نشیب‌های زیادی در این رشته بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی 
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!