Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان در توئیتی نوشت: ما امکان فنی برای بازگشایی اینترنت به روی مردم ایران را داریم و باید مطمئن شویم که اینترنت از دخالت های  موانع  حکومتی در امان است. آمریکا و دولت‌های اروپایی باید در این  در این زمینه همکاری کنند.

پیش از این هم مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در توئیتر خود در ادعایی مداخله‌جویانه نوشت که ایالات متحده تلاش‌های مقام‌های ایرانی برای قطع  اینترنت را محکوم می‌کند، اکنون ایران با اعتراضات روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالات متحده به این اقدام اعتراض می‌کند. ما در کنار مردم ایران ایستاده‌ایم بگذارید آن‌ها صحبت کنند. 

«مایک پمپئو» در توئیتی با مداخله‌جویی در امور داخلی ایران بدون اشاره به تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه مردم کشورمان مدعی حمایت واشنگتن از مردم ایران شد و نوشت: آمریکا صدای مردم ایران را شنیده و از آنها حمایت می‌کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلمان ایران اینترنت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد

به گزارش جماران؛ دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را با ادعای ارتباط با فعالیت‌های سایبری فرماندهی الکترونیک سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحریم کرد.

ایلنا به نقل از ال‌بی‌سی نوشت: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را با ادعای ارتباط با فعالیت‌های سایبری فرماندهی الکترونیک سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحریم کرد.

بر این اساس، این بازیگران ده‌ها شرکت و نهاد دولتی ایالات متحده را از طریق عملیات سایبری هدف قرار داده‌اند.

در بیانیه مطبوعاتی وزارت خزانه داری آمریکا آمده است، در هماهنگی با اقدام فعلی، وزارت دادگستری ایالات متحده و دفتر تحقیقات فدرال در حال بازسازی کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی هستند.

در ادامه این بیانیه ادعا شده است: «این شرکت‌ها و افراد با استفاده از طیف وسیعی از فعالیت‌های مخرب سایبری، از حملات باج‌افزار علیه زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا انجام فیشینگ نیزه‌ای علیه افراد، شرکت‌ها و نهادهای دولتی، به هدف قرار دادن ایالات متحده ادامه می‌دهند».

دیگر خبرها

  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • سیاست‌های آمریکا با ادعای طرفداری از صلح فاصله زیادی دارد
  • بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • پشت پرده کمک آمریکا به اسرائیل