Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار ایلام با بیان اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالا یا خدماتی را در نتیجه افزایش قیمت بنزین برنمی‌تابیم، گفت: بلافاصله پس از اعلام نرخ جدید بنزین، جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری ایلام با حضور استاندار، دادستان، مدیرکل تعزیرات و رئیس امور صنفی استان برگزار شد. تاریخ انتشار: 15:16 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۶۵۶

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام نرخ جدید بنزین، جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری ایلام با حضور استاندار، دادستان، مدیرکل تعزیرات و رئیس امور صنفی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه گشت‌های مشترک تعزیرات و صنوف و سازمان صمت تشکیل شدند.

استاندار ایلام با بیان اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالا یا خدماتی را در نتیجه افزایش قیمت بنزین برنمی‌تابیم، ادامه داد: شب گذشته مدیر اصناف کشور در شبکه استانی ایلام برای مردم در خصوص اینکه قیمت هیچگونه کالایی در نتیجه افزایش قیمت بنزین نباید افزایش پیدا کند، صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

استاندار اصفهان: قیمت‌ها در سطح استان به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: تجمعات اعتراض‌آمیزی طی یکی دو روز گذشته در برخی نقاط استان ایلام صورت گرفت که با مدیریت خوبی که صورت گرفت، بدون حادثه‌ای پایان یافتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار ایلام قاسم سلیمانی دشتکی نرخ جدید بنزین افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در جریان بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام و در پی گلایه‌مندی تعدادی از مراجعه‌کنندگان گفت که باید هیئتی وضعیت مرکز درمانی را بررسی کند.

«حسن بهرام‌نیا»  امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید به عمل آورد.

استاندار ایلام در این بازدید پس از گفتگو با کادر درمانی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید  و ضمن عیادت از بیماران  درخصوص گلایه‌مندی تعدادی از آنان، تشکیل هیئت و گروهی با هماهنگی بازرسی استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان را خواستار شد.

بهرام‌نیا ادامه داد: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیمار، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز بیماران در خود بیمارستان تهیه شود.

وی افزود: هم‌اکنون بیمارستان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم را دارد البته مشکلات و گلایه‌هایی نیز از طرف مردم و همراهان بیماران در خصوص وضعیت و امکانات بیمارستان مطرح که دستور بررسی داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • برای تحقق شعار سال باید در ایلام تلاش را آغاز کرد
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان
  • انجام ۳۰۶ مورد نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نوروزی ایلام