Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا فاتحی با اشاره به وضعیت متروی اصفهان، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس، بر اساس تصمیم مدیریت شهری خط یک متروی اصفهان امروز به شهروندان سرویس دهی نخواهد کرد.

وی افزود: شب گذشته متروی اصفهان تا ساعت ۱۲ شب به همشهریان خدمت رسانی می کرد اما امروز با توجه به تعطیلی مدارس سرویس دهی ندارد.

مدیر عامل شرکت متروی منطقه اصفهان تاکید کرد: امکان سرویس دهی متروی اصفهان برای روز آینده در اسرع وقت به همشهریان اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

46

کد خبر 1322046

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مترو استان اصفهان تجمعات اعتراضی سهمیه بندی بنزین بنزین باشگاه پرسپولیس هدفمندسازی یارانه ها یارانه باشگاه استقلال تجمعات اعتراضی مارک ویلموتس بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • آتش گرفتن قطار در کانادا