Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جواد کارگران ضمن اظهار این مطلب افزود: مؤسسات فرهنگی و هنری در استان با وجود امکانات و توانایی های بالقوه می توانند یکی از بهترین شاخصه ها برای رشد و توسعه هنری و فرهنگی کلیه اقشار جامعه باشند.

کارگران در ادامه تصریح کرد: نقش و جایگاه این مؤسسات در توسعه فرهنگی کشور با گسترش آموزش های رسمی و مهارت آموزی به نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم از طریق متولیان و نهادهای فرهنگی بسیار مهم و تأثیرگذار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: ضروری است این مؤسسات با شناسانی نیازمندهای فرهنگی-هنری مردم از طریق نیاز سنجی و مخاطب شناسی وبا استفاده از ابزارها و شیوه های خلاقانه، به رفع دغدغه ها و مشکلات فرهنگی و هنری این استان بپردازند و دوشادوش نهادهای دولتی گام مثبتی در این راستا بردارند.

کارگران در ادامه گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴ مؤسسه فرهنگی و هنری تک منظوره و ۵ مؤسسه فرهنگی هنری چند منظوره در استان به ثبت رسیده و مدارک متقاضیان ۱۰ مؤسسه نیز توسط این اداره کل در حال بررسی است.

برگزاری جشنواره ها و همایش ها، انجام خدمات چاپ و نشر، همکاری و یا مشارکت برای اجرای طرح های پژوهشی، فرهنگی و هنری و نیز گردآوری و تدوین مجموعه های مستند درباره مسائل فرهنگی، هنری، اجتماعی و تاریخی، تهیه و عرضه محصولات فرهنگی و هنری دارای مجوز، آسیب شناسی و معرف آسیب های اجتماعی به اقشار مختلف مردم و ارائه راهکارهای مقابله با آن ها، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت فرهنگی هنری، سبک زندگی و طراحی و برگزاری دوره های آموزشی مهارتی آزاد و مهارتی کار و دانش از جمله فعالیت های مؤسسات فرهنگی هنری می باشد.

46

کد خبر 1322064

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهمیه بندی بنزین بنزین باشگاه پرسپولیس هدفمندسازی یارانه ها یارانه باشگاه استقلال تجمعات اعتراضی مارک ویلموتس بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران خبر داد.

حمیدرضا شهابیان به عملکرد ۶ ماهه مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ۱۶ مهر پارسال تا ۱۶ فروردین امسال، اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲۳ فقره مجوز موافقت اولیه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان اصلاح و تمدید شد.

  شهابیان ،صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره جواز تاسیس و صدور و تمدید ۱۳ فقره مجوز بازسازی و نوسازی صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان را از اقدامات این مدیریت در مدت زمان فوق برشمرد.   وی تصریح کرد: صدور، تمدید و اصلاح و تغییر نام ۷۹ فقره مجوز پروانه بهره برداری و صدور، اصلاح و تمدید ۱۸ فقره مجوز توسعه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی نیز  از فعالیت‌های این مدیریت در ۶ ماه گذشته بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری