Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@07:02:59 GMT

کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها افزایش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۰۷۹

کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها افزایش نمی‌یابد

سخنگوی معاونت عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین به هیچ عنوان نرخ کرایه‌ها در تاکسی ، اتوبوس و قطار شهری افزایش نمی‌یابد.

سخنگوی معاونت عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش نرخ بنزین به هیچ عنوان نرخ کرایه‌ها در تاکسی ، اتوبوس و قطار شهری افزایش نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مجید بخت‌آزما افزود: اگر مردم با رانندگان متخلف روبه‌رو شدند که کرایه‌های خود را افزایش داده‌اند می‌توانند پلاک خودرو متخلف را به ۱۳۷ یا شماره تماس۳۳۸۴۸۱۵۰ اطلاع دهند. رئیس اداره روابط عمومی و فرهنگی سازمان تاکسیرانی مشهد هم در این باره اظهار کرد: با هر گونه افزایش نرخ توسط تاکسیرانان با قاطعیت طبق قانون برخورد می‌کنیم. همایون محمدیان افزود: بیش از ۱۰۰ بازرس میدانی، ۲۰ خودرو گشت و همچنین کیوسک‌های تاکسیرانان مستقر هستند تا هرگونه تخلف و یا گزارش مردمی را پیگیری کنند. وی یادآور شد: همچنین از طریق مرکز کنترل، نظارت تصویری بر عملکرد تاکسیرانان انجام می‌شود. منبع: روزنامه قدس 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد بنزین اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه‌ تاکسی از اول اردیبهشت گران می شود

به گزارش پارس نیوز ، سعید بشیری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران گفت: در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید نیز تاکید شده بود زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است و بر همین اساس افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود.

وی افزود: بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، بشیری معاون عمرانی فرمانداری تهران پیشتر نیز از تأیید نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داده بود.

وی تاکید کرده بود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید. به این ترتیب برای سال جاری بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج
  • کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟
  • اعلام زمان گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی
  • کرایه‌ تاکسی از اول اردیبهشت گران می شود
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از اول اردیبهشت
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از اول اردیبهشت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی از اردیبهشت ماه
  • کرایه های تاکسی از اردیبهشت افزایش خواهند یافت