Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@05:56:39 GMT

کشف ۳۰۱ قطعه سهره طلایی در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۱۴۵

کشف ۳۰۱ قطعه سهره طلایی در آستارا

یک محموله شامل ۳۰۱ قطعه سهره طلایی در آستارا کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا امروز گفت : این محموله قاچاق که شبانه با ۲ اتوبوس به تهران منتقل می‌شد در عملیاتی غافل گیرانه در آستارا کشف و ضبط شد.

فلاح مجاور افزود : تعدادی قفس و صندوق نگهداری پرنده نیز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : ۲ راننده اتوبوس به مراجع قضائی معرفی شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا اعلام کرد: ۳۰۱ سهره طلایی در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا رها شدند.

سهره یکی از پرندگان آواز خوان است؛ که در ایران فقط سهره طلایی دیده می‌شود که به آن سهره پیشانی قرمز نیز می‌گویند.

 

بیشتر بخوانید: کشف پرندگان قاچاق از اتوبوس مسافربری در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط 11قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان درشهرستان فومن

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس پرندگان حفاظت محیط زیست قاچاق کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف محموله‌ی شکلات و نوشابه‌های انرژی‌زا قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار علی ابراهیمی، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری درمحورهای مواصلاتی استان به 2 دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودروها و در بازرسی از آنها با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی، 2 هزار و 892 قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و 107 کیلو گرم شکلات خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده کشف و 2 دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد