Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@06:44:32 GMT

مترو به حالت عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۱۷۷

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره زمان حرکت قطارهای مترو و احتمال افزایش ساعات فعالیت این ناوگان اظهار داشت: روز گذشته ساعات حرکت قطارها افزایش یافت که این مساله به دلیل وقوع بارش برف انجام گرفت. 

اخبار اجتماعی- وی افزود: در حال حاضر حجم مسافران مترو به حالت عادی بازگشته و نیازی به افزایش ساعات فعالیت قطارهای مترو نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: در صورت برودت هوا و بارش‌های سنگین همچون روز گذشته احتمال دارد که جدول تردد قطارهای مترو تغییر و ساعات آن افزایش یابد.

پیروز حناچی  عصر روز گذشته گفت: برای آنکه تهرانی‌ها بتوانند به راحتی به منازل خود برسند خطوط مترو تا ساعت 12 شب فعال خواهند بود و این در حالی است که خط مترو تهران به کرج و بالعکس و همچنین خط مترو به سمت فرودگاه امام رضا به صورت 24 ساعته سرویس دهی خواهند کرد.

همچنین روز گذشته خطوط بی.آر.تی در کل شهر تهران به صورت 24 ساعته فعال بود.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مترو مترو مترو تهران مدیر عامل مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قزوین منتظر بارش باران و وزش باد باشند

مریم بهروزی در گفت‎‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جوی استان قزوین در روزهای پیش رو اظهار کرد: برای ساعات بعد از امروز شنبه و بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه امواجی از سطح منطقه عبور کرده و باعث افزایش ابر خواهد شد.

وی افزود: در این ساعات برای برخی مناطق در استان قزوین بارش‌هایی را به صورت رگباری و به همراه رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌کنیم.

این کارشناس هواشناسی قزوین اضافه کرد: پدیده قالب فردا یکشنبه وزش بادهای شدید غربی و جنوبی به ویژه برای مناطق غربی استان را شاهد خواهیم بود.

با توجه به اینکه در فصل بهار هستیم و شاهد رشد ابرهای همرفتی هستیم بارش‌ها به صورت محلی به. ویژه برای روز دوشنبه از شدت بیشتری نیز برخوردار باشد

کد خبر 6083638

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • افزایش تنش بین ایران و اسرائیل یا بازگشت به منطقه خاکستری؟!
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • شوک به رانندگان اسنپ و تپسی | صفر تا صد افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها
  • میزان افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳؛ اسنپ و تپسی هم گران شد؟
  • مردم قزوین منتظر بارش باران و وزش باد باشند
  • روزانه تا ۶۰۰۰ تن پسماند عادی در پایتخت تولید می‌شود