Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:33:21 GMT

دبیر ستاد پایش سامانه های حمل و نقل شهری منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۲۲۹

دبیر ستاد پایش سامانه های حمل و نقل شهری منصوب شد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور خطاب به شفیعی آمده است: با عنایت به تشکیل ستاد پایش سامانه های حمل و نقل شهری و لزوم تدابیر لازم جهت خدمات رسانی حداکثری ناوگان عمومی شهری(مترو، اتوبوس، مینی بوس و تاکسی) در تمامی شهرها و با توجه به تجارت ارزنده مدیریتی جنابعالی و حسن تدبیر، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت دبیر ستاد پایش سامانه های حمل و نقل شهری منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انجام کلیه هماهنگی ها در خصوص خدمات رسانی هر چه بهتر و سریعتر سامانه های حمل و نقلی درون و برون شهری در سطح ملی و استانی، برگزاری مستمر جلسات ستاد پایش با حضور کلیه دستگاه های ذیربط و مدعو، تنظیم پیشنهادات اصلاحی در خصوص طرح ساماندهی مصرف بنزین، کنترل نرخ خدمات حمل و نقل، اخذ گزارشات و تنظیم دستورالعملها و صورتجلسات از اهم وظایف حضرتعالی بوده که امید است با استعانت از پروردگار قادر متعال و با همکاری دفاتر تخصصی حمل و نقل و ترافیک معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستائی و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بتوانید در انجام آن موفق و کوشا باشید.

برچسب‌ها وزارت کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد

قادر آشنا به سمت دبیر «هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ طی حکمی از سوی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

متن حکم محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به این شرح است:

"جناب آقای دکتر قادر آشنا
با سلام
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد ماده 6 آئین نامه جایزه پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.
اهتمام برای شناسایی ظرفیت های مغفول مانده سینمای ایران اسلامی، معرفی پژوهش های برتر سینمایی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری محققین و پژوهشگران اندیشکده‌ای علمی کشور با عنایت ویژه به اسناد و قوانین بالادستی در این رویداد مهم علمی مورد انتظار است."
گفتنی است قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته و در حال حاضر معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد