Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ باران و برف در کشور تا روز چهارشنبه (۲۹ آبان) گفت: دمای هوا در ۱۳ شهر از جمله تبریز فردا (۲۷ آبان) به زیر صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (۲۶ آبان) فعالیت سامانه بارشی در قسمت‌های مرکزی و جنوب غرب کشور ادامه دارد و به‌تدریج مناطق شرقی کشور را متاثر می‌کند همچنین این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه (۲۹ آبان) در کشور فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براین اساس امروز (۲۶ آبان) بارش باران و برف در استان‌های گیلان و مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی ، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، غرب یزد، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و رگبار و رعد و برق در خوزستان و بوشهر پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: تا روز چهارشنبه (۲۹ آبان) بارش باران و برف در کشور ادامه دارد و از روز سه شنبه (۲۸ آبان) به شرق کشور کشیده می‌شود.

ضیاییان همچنین درباره وضعیت جوی مناطق زلزله زده کشور در آذربایجان شرقی گفت: طی فردا و پس فردا (۲۷ و ۲۸ آبان) دمای هوا در این مناطق بین منفی ۸ تا ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود و فردا نیز احتمال بارش برف در این مناطق وجود دارد.

وی در پایان اظهار کرد: دمای هوا فردا (۲۷ آبان) در ۱۳ شهر کشور شامل اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، ایلام، تبریز، زنجان، سنندج، شهرکرد، قزوین، کرج، کرمان و کرمانشاه به زیر صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سال جدید با بارش باران |‌ از دوشنبه (۲۸ اسفند) تا چهارشنبه (اول فررودین) این مناطق باران می بارد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صادق ضیاییان اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز(۲۶ اسفند) در جنوب غرب، برخی مناطق غرب و شمال غرب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز مرکزی در قزوین، البرز و تهران، مناطقی از سواحل خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: یکشنبه(۲۷ اسفند) در برخی نقاط واقع در شرق و شمال شرق رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: دوشنبه(۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدیدی به غرب کشور، بارش در نوار غربی کشور، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی و در غرب سواحل خزر آغاز می شود. بارش در غرب و شمال خوزستان شدت خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: سه شنبه (۲۹ اسفند) بارش در نیمه غربی تشدید می‌شود و مناطقی از جنوب کشور را نیز فرا می‌گیرد همچنین چهارشنبه (اول فروردین‌ماه) سامانه بارشی با حرکت شرق سوی خود تمام مناطق کشور به جز جنوب و جنوب غرب را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشوردرباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ اسفند) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در شب غبار رقیق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه ( ۲۸ اسفند) نیمه ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر، از بعدازظهر رگبار باران، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل و زنجان با کمینه ۱- درجه سانتیگراد و بندرعباس و اهواز با بیشینه دمای۳۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.



کد خبر 839400 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی پرقدرت به کشور از امروز
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ بارش باران از امروز در این مناطق
  • هوای مشهد فردا دوشنبه ۲۷ اسفند نیمه ابری
  • هوای آذربایجان غربی از فردا برفی و بارانی می شود
  • زورآزمایی زمستان در واپسین روز‌های سال
  • سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان می شود
  • بارش باران و رگبار در شرق کشور
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا
  • وضعیت آب و هوا؛ پیش‌بینی بارش بیش‌تر و دمای کمتر از نرمال در فروردین
  • آغاز سال جدید با بارش باران |‌ از دوشنبه (۲۸ اسفند) تا چهارشنبه (اول فررودین) این مناطق باران می بارد