Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:31:12 GMT

اخراج یک مربی در ایتالیا بخاطر پیروزی ۲۷ بر صفر!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۲۶۴

یک مربی در فوتبال ایتالیا با وجود کسب یک پیروزی پرگل مقابل تیم رقیب به‌دلیلی جالب از سمت خود اخراج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در سناریویی کاملاً عجیب، سرمربی یکی از تیم‌های فوتبال ایتالیا در رده سنی جوانان، به‌خاطر الگوسازی منفی برای کودکان با بی‌احترامی به تیم حریف پس از شکست دادن آن با نتیجه ۲۷ بر صفر، اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مربیانی که بتوانند بگویند به‌خاطر کسب پیروزی اخراج شده‌اند، زیاد نیست و شاید حتی این اتفاقی نادر باشد، اما این دقیقاً همان رویدادی است که در تیم جوانان باشگاه «اینویکتاسائورو» در منطقه گروستوی ایتالیا رخ داد.

پائولو بروگلی رئیس باشگاه اینویکتاسائورو پس از پیروزی ۲۷ بر صفر تیم جوانان این باشگاه مقابل تیم مارینا کالچو گفت: ما از اتفاقی که افتاد بهت‌زده شده‌ایم و زمانی که شنیدیم جوانان ما تیم حریف را با چنین نتیجه‌ای شکست داده است، عمیقاً متأسف شدیم. ارزش‌های فوتبال جوانان شامل حفظ روحیه جوانمردی هم می‌شود. باید همیشه به تیم حریف احترام گزارد، اما این اتفاق امروز از جانب تیم ما رعایت نشد.

بروگلی افزود: به همین دلیل به‌عنوان رئیس باشگاه، من صمیمانه از باشگاه مارینا عذرخواهی و اعلام می‌کنم که مدیران ما به‌اتفاق تصمیم گرفته‌اند که سرمربی تیم، ریچینی را اخراج کنند. مربیان ما وظیفه دارند بازیکنان جوان ما را تمرین بدهند، اما مسئولیت مهمتر آن‌ها تربیت و پرورش آن‌ها است که این اتفاق امروز رخ نداد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی تابناک ورزشی ایتالیا اخراج سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی

دریافت 40 MB کد خبر 6086159

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند