Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: ۷ کمیته بعد از سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ بنزین، در استان تشکیل شده که یکی از آن‌ها تنظیم بازار است که به صورت روزانه جلسه تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  استاندار زنجان ظهر یکشنبه 26 آبان ماه ضمن اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت:خوشبختانه مردم استان زنجان در برابر تصمیمی که سران سه قوه اتخاذ کردند، رفتار منطقی از خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی که مبنی بر افزایش قیمت بنزین گرفته شده، به واسطه تفاهم سران سه قوه بوده که همه ما ملزم به اجرای آن هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری از موضوع دو نرخی شدن بنزین، ایجاب می‌کند که همه ما از این تصمیم اطاعت کرده و آن را بپذیریم، ادامه داد: مردم باید در خصوص دو نرخی شدن قیمت بنزین اطلاعات بیشتری از مسئولان امر و از طریق رسانه ملی دریافت کنند.

حقیقیافزود: ما ملزم هستیم در خصوص مسائل اقتصادی، هر گونه نگرانی را از اذهان عمومی پاک کنیم، به همین خاطر با اطلاع‌رسانی شفاف در این مورد و تشریح کامل آن، مردم به این موضوع آگاه باشند که سود حاصل از این تصمیم به خود آن‌ها باز خواهد گشت.

 استاندار  زنجان گفت: ۷ کمیته بعد از سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ بنزین، در استان تشکیل شده که یکی از آن‌ها تنظیم بازار است که به صورت روزانه جلسه تشکیل می‌دهند.

حقیقی در ادامه با اشاره به موضوع کارت‌های سوخت و کسانی که تا به امروز نسبت به دریافت این کارت‌ها اقدام نکرده‌اند، اظهار کرد: افزادی که تا به امروز اقدامی برای دریافت کارت سوخت خود نکرده‌اند، می‌توانند از طریق پست، کارت‌ سوخت خود را دریافت کرده و نگران سهمیه‌بندی نباشند چرا که سهمیه آن‌ها محفوظ خواهد بود.

 

 

 

بیشتر بخوانید: خروجی جلسات مهم‌تر از تعداد برگزاری آن‌ها است "چینی هیس" و "ماد بافت" پس از 11 سال به چرخه تولید باز می‌گردند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سران سه قوه استاندار زنجان افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری

انجمن صنفی دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان تهران اعلام کرد بدین وسیله به اطلاع دارندگان برگه سرشماری استان تهران می رساند با توجه به شروع توزیع کارت هوشمند مربوطه به گروه سرشماری شدگان، پیامک فراخوان با درج "نام  و نام خانوادگی" دارنده برگه سرشماری مبنی بر مراجعه به نشانی یکی از 3 مرکز تعیین شده(ورامین - شهر ری- بهارستان) برای دریافت نوبت ارسال می گردد. 

بنا به مراتب یادآوری می گردد پیامک مزبور با درج عنوان" انجمن صنفی دفاتر کفالت استان تهران" از سوی انجمن ارسال گردیده و  لذا لازم است شخص دریافت کننده پیامک برای اخذ "برگه نوبت دریافت کارت هوشمند" حتما در فردای روز بعد از وصول پیامک به مرکز تعیین شده مراجعه نماید.

گفتنی است در صورت ارسال پیامک برای افراد زیر 18 سال خانوار، برای اخذ "برگه نوبت دریافت کارت هوشمند"  نیازی به حضور فرد زیر 18 سال در مرکز نیست و صرفاً سرپرست خانوار به همراه داشتن اصل برگه سرشماری خود و فرد زیر 18 سال به مرکز تعیین شده مراجعه نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پس لرزه‌های سخنان روحانی؛ دولت رئیسی واکنش نشان داد
  • روایت جدید روحانی از گرانی بنزین، اعتراضات و جلسه سران قوا
  • افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات: اولین کسی که توئیت مخالفت زد، آقای رئیسی بود که نامه سران قوا را امضا کرده بود!
  • اظهارات تازه روحانی از گرانی بنزین و صبح جمعه
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد