Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد موسوی درباره اجرای مصوبات دولت جهت پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از سازمان های جهاد کشاورزی استان های خسارت دیده از سیل تا تاریخ بیستم آبان ماه امسال، از تعداد ۲۲۸ هزار و ۶۳۲ پرونده به مبلغ ۱۴۶۹۲ میلیارد ریال در کمیته های تخصصی شهرستان های استان های خسارت دیده از سیل پس از بازدید میدانی، بررسی و تایید شد و تعداد ۱۶۳ هزار و ۹۵۹ پرونده به مبلغ ۹۹۸۵ میلیارد ریال پس از بررسی، مورد تصویب کارگروه استانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این مقدار، مبلغ ۷۵۵۴ میلیارد ریال برای ۱۲۱ هزار و ۹۲۸ پرونده به حساب خسارت دیدگان واریز شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی درباره پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، گفت: تاکنون، تعداد ۱۲۴ هزار و ۸۰۲ پرونده به مبلغ ۱۱۰۵۲ میلیارد ریال از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان های خسارت دیده از سیل به بانک های عامل معرفی و تعداد ۳۷۱۲۴ پرونده به مبلغ ۳۴۵۱ میلیارد ریال به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی جهاد کشاورزی سیل مدیریت بحران تسهیلات قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق سه ماینر به ارزش یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت سه میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سردشت ماینر‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سورای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه