Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:42:59 GMT

شیمبا پنجره نقل و انتقالات ماشین را بست

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۳۸۷

شیمبا پنجره نقل و انتقالات ماشین را بست

با شکایت شیمبا مهاجم فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان، پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال ماشین سازی بسته شد.

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پرایرا مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولادخوزستان، سه فصل پیش در ترکیب تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به میدان رفت و پس از جدایی از این تیم به صنعت نفت آبادان پیوست. او حالا دومین فصل حضورش در تیم فولادخوزستان را پشت سر می گذارد ولی با شکایتی که از باشگاه قبلی اش داشته، ماشین سازی را از پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرده و این حکم توسط فیفا به باشگاه تبریزی ابلاغ شده است ( در ابتدای لیگ هجدهم باشگاه ماشین سازی با خرید امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر فوتبال ایران بازگشت).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در این رابطه می گوید: « مبلغ بدهی باشگاه به شیمبا 110 هزار دلار است. او شماره حسابی در هنگ کنگ به باشگاه برای تسویه حساب داده بود که این حساب مسدود بود.»

 

نصیرزاده با تاکید بر این نکته که باشگاه ماشین سازی مشکلی برای فعالیت در پنجره زمستانی نخواهد داشت، می گوید :« به زودی و به محض اینکه شماره حساب معتبری توسط شیمبا به ما داده شود، با او تسویه می کنیم و پنجره نقل و انتقالات تیم هم بازخواهد شد. بدون شک ما هیچ مشکلی برای زمستان و نقل و انتقالات نخواهیم داشت.»

 

فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز لوسیانو پریرا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان ماشین سازی تبریز لوسیانو پریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ ضمن اعلام خبر فوق افزود: متأسفانه طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و مقاومت پاساژها و اماکن عمومی قدیم الاحداث در محدوده مرکزی شهر، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی هستند.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی به پاساژهای خطر آفرین از نظر ایمنی و سازه‌ای، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه ۸ طی ماه‌های اخیر، اقدام به صدور اخطاریه به کلیه مراکز پرخطر کردند تا هیأت امنا این مراکز اقدام به ایمن‌سازی ساختمان‌هایشان کنند.

منیری فر تصریح کرد: پیرو این اقدامات، عملیات ایمن سازی پاساژهای کاروس و ۱۱۰ با همکاری شهرداری منطقه ۸، طی روزهای اخیر آغاز شده و در آینده نزدیک در سایر اماکن نا ایمن تداوم خواهد یافت.

کد خبر 6064424

دیگر خبرها

  • مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!