Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@20:14:56 GMT

دستور وزیر کشور به استانداران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۴۴۲

وزیر کشور با صدور دستور به استانداران و معاون اقتصادی خود خواستار پیگیری و اجرای همه مصوبه‌های کارگروه تنظیم بازار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار، استانداران سراسر کشور مکلف شدند تا اطلاع بعدی، جلسات کارگروه استانی را با دعوت از اعضای اصلی و نمایندگان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و دادستانی‌ها برگزار و نسبت به حفظ آرامش بازار و رفع هرگونه کمبود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اعضای کارگروه تنظیم بازار در تصمیم دیگر که مورد توجه وزیر کشور قرار گرفته است، مقرر کردند همه استانداری ها، ضمن جلوگیری از هرگونه کمبود با تخلف‌های احتکار، اختفاء، گران فروشی و کم فروشی با حداکثر توان برخورد کنند.   در مصوبه دیگر کارگروه تنظیم بازار، استانداران، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به رصد و پایش مستمر و ویژه کالا‌های اساسی و دیگر کالا‌ها و خدمات مورد نیاز مردم مکلف شدند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر کشور استانداران تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال

مسعود رسولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر مصوبه دولت به سبب تمدید تخصیص ارز دولتی به واردات، قیمت گوشت های تنظیم بازار تغییری نداشته است.

به گفته او، بنابر آمار به طور متوسط از ابتدای سال ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد و در بازار توزیع شده است.

رسولی با بیان اینکه با توزیع روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در استان تهران و البرز، فروشگاه ها مملو می شود، افزود: با رفع مسائل و مشکلات واردکنندگان توسط وزارت جهاد پیش بینی می شود که حجم واردات افزایش یابد.

دبیر انجمن بسته بندی صنعت گوشت ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که با برنامه ریزی دولت برای افزایش حجم واردات به دیگر استان ها، فروشگاه ها مملو از گوشت شود.

او با بیان اینکه ۱۰۰ درصد واردات گوشت را بخش خصوصی انجام می دهد، گفت: با افزایش حجم واردات گوشت در کنار عرضه بره داخل، بازار به تعادل می رسد. براین اساس گوشت های تنظیم بازار به ارتقای سرانه مصرف کمک می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • ادعای بی سند، باز هم کار دست وزیر اقتصاد داد/ اجاره در دولت رئیسی چند برابر قبل شد؟
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • تردز در این کشور ممنوع شد
  • وزیر حمل‌ونقل اسرائیل دستور بازگشایی حریم‌هوایی و فرودگاه‌ها را صادر کرد