Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@15:35:49 GMT

اینترنت کشور تا کی قطع است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۴۸۸

اینترنت کشور تا کی قطع است؟

خبرگزاری میزان- به نظر می‌رسد قطعی اینترنت در کشور بیش از ۲۴ ساعت به طول خواهد انجامید. تاریخ انتشار: 16:04 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۶۹۴ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در پی افزایش تنش‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور، عده‌ای فرصت طلب با سوء استفاده از نارضایتی مردم اقدام به تخریب اموال عمومی کردند، در این میان شورای امنیت ملی برای قطع ارتباط آشوبگران، دسترسی به اینترنت و شبکه‌ها اجتماعی را محدود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گفته برخی از منابع آگاه اینترنت از ساعت ۱۸ روز گذشته به مدت ۲۴ ساعت قطع شده است. بیشتر بخوانید: علت اصلی قطعی اینترنت چیست؟ با گذشت چندین ساعت از قطعی اینترنت در کشور، برای پیگیری این اختلال با بخش پشتیبانی همراه اول تماس گرفتیم که کارشناسان فنی در پاسخ به ما اظهار کردند: قطعی اینترنت در شبکه همراه اول سراسری است و زمان مشخصی برای پایان قطعی در شبکه و دسترسی به شبکه های اجتماعی اعلام نشده است.
به سراغ کارشناسان فنی ایرانسل نیز رفتیم آن‌ها دلیل قطعی اینترنت را بروزرسانی شبکه اعلام کردند و زمان مشخصی را برای پایان این فرآیند اعلام نکردند.
برای دریافت آخرین اخبار از قطعی اینترنت می‌توانید به این صفحه مراجعه بفرمایید.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت اول از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «همیشه باهم» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه 29 فروردین ماه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«همیشه باهم» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از دو خواهر دوقلو همسان ساکن داراب شیراز که در یک زمان باردار هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده:مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح:امیرحسین اسیوند، صدابردار:محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: سمانه امینی، طراح پوستر: احمدرضا رضائی

دیگر خبرها

  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان