Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:17:17 GMT

بازگشایی اغلب راهها در بصره به دست نیروهای ارتش عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۵۴۴

بازگشایی اغلب راهها در بصره به دست نیروهای ارتش عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، فرماندهی عملیات بصره با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اغلب خیابانهای مرکز این استان را باز کرده است.

در بیانیه این فرماندهی آمده است: نیروهای ارتش وابسته به فرماندهی عملیات بصره اقدام به گشودن راهها برای تسهیل در روند عبور و مرور شهروندان در بیشتر مناطق شدند.

از سوی دیگر رشید فلیح رئیس پلیس بصره اعلام کرد: ما بر سر عهدی که داده ایم مبنی بر حمایت از ساکنان بصره هستیم ما ساکنان بصره و دارایی های آنها را از اشرار حفظ می کنیم و این در راستای سوگندی است که ما اداء کرده ایم و این در راستای دستور العمل های وزارت کشور و نخست وزیری و نیز رهنمودهای مرجعیت دینی عراق است که به مثابه سوپاپ امنیت برای حمایت جان افراد و دارایی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4774501

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش عراق بصره مرجعیت رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا عراق فلسطین سوریه ایران ترکیه روسیه دونالد ترامپ لبنان بولیوی برجام فرانسه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 

به گزارش جام جم آنلاین، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی است حملات پهپادی یمن بر فراز دریای سرخ را دفع کرده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد پنجشنبه در حساب کاربری ایکس خبر داد که چهار پهپاد دوربُرد که از یمن به پرواز در آمده بود را سرنگون کرده است.

سنتکام مدعی شد که این پهپادها، یک ناوشکن آمریکایی را که در دریای سرخ در حرکت بوده، هدف قرار داشتند.

ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • هند بالگرد تهاجمی مونتاژ می‌کند
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان