Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@17:09:55 GMT

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان ۲+۲ است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۵۴۵

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان ۲+۲ است؟

سایت « footyranking» مدعی شد که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مثل گذشته ۲+۲ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت « footyranking» امروز از برنامه بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ خبر داد که این بنا به ادعای این سایت استقلال و شهر خودرو در پلی آف قرار گرفتند تا سهمیه ایران ۲+۲ بماند.

این درحالی است که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان پیش از این اعلام کرده بود که سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آینده ۳+۱ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به ادعای این سایت استقلال در مرحله پلی آف با برنده دیدار تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت بازی می کند و در صورت پیروزی در این دیدار میهمان الریان قطر می شود. شهر خودرو نیز با برنده بازی بازی چنای سیتی هند و الرفع بحرین بازی می‌کند و برنده این دیدار هم به مصاف السیلیه قطر خواهد رفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین لیگ قهرمانان آسیا سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم

مربی تیم تراکتور گفت: برای اینکه بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ محمد نصرتی در نشست خبری قبل از بازی با نساجی مازندران، گفت: جا دارد سالگرد درگذشت آقای نادر دست نشان را تسلیت بگویم.‌ ایشان یکی از مربیان من در تیم ملی نوجوانان بود و روحشان قرین رحمت الهی باشد.

وی افزود: در روزهای اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با نساجی هستیم. می‌دانیم بازی سختی مقابل نساجی داریم؛ چرا که از حمایت هوادارانشان بهره می‌برند و شرایط آنان در جدول به شکلی است که چیزی برای از دست دادن ندارند. از طرفی ما در این مدت اندک با بازیکنان در خصوص مسائل روحی و روانی و تاکتیکی کار کرده‌ایم.

نصرتی با اشاره به سخنان مالک باشگاه تراکتور قبل از شروع تمرین امروز، گفت: آقای زنوزی از نزدیک با بازیکنان صحبت کردند و اظهارات ایشان دلگرمی برای اعضای تیم بود و قطعاً مثمرثمر خواهد بود. بازیکنان با روحیه بالا در مصاف با نساجی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم شاهد بازی خوب و جذاب باشیم، گفت: می‌خواهیم برنده دیدار با نساجی باشیم تا فاصله‌مان با صدر جدول را کمتر کنیم. از سوی دیگر سپاهان بازی عقب افتاده را پیروز شده و برای اینکه بتوانیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم.

مربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: چند بازیکن مصدوم داریم که پیش از این نیز اعلام شده بود و مصدومیت‌شان به طور کامل رفع نشده است. عارف آقاسی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. مابقی نفرات در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات