Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم استقلال درباره وضعیت مصدومان این تیم اظهار داشت: شجاعیان عمل جراحی خود را انجام داد و در حال حاضر دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد. فرشید باقری روند درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و از امروز نرم‌دوی را زیر نظر کادرپزشکی آغاز کرده و به زودی پس از انجام تست‌های فانکشنال به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده همچنین درباره زکی پور گفت: زکی‌پور از ناحیه زانوی سمت راست دچار آسیب دیدگی است. عضله کوچکی که به ناحیه مینیسک خارجی می‌چسبد، باعث آزردگی مختصری در مینیسک خارجی شده و توسط چند فوق تخصص زانو که مشاور معاونت پزشکی هستند هم در این زمینه نظرخواهی شده است. در حال حاضر فیزیوتراپی و اقدامات درمانی روی این بازیکن انجام می‌شود و باید دید در ادامه نیاز به آرتروسکوپی خواهد بود یا نه که این موضوع در پایان دوره فیزیوتراپی مشخص می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران کاوه ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان

سیدمحمدمهدی سجادی گفت: با نزدیک شدن به موسم حج تمتع، معاینات پزشکی پیش از اعزام زائران در ۶ شهرستان و در قالب ۱۵ کاروان با حضور سه پزشک در دستور کار این جمعیت قرار گرفت.

وی ادامه داد:در این راستا در یک‌ماه گذشته معاینات اولیه یک‌هزار و ۷۵۵ نفر زائر اعزامی سیستان و بلوچستان انجام شده و لیست اسامی در سامانه پزشکی حج و زیارت ثبت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: زائرانی که مشکل حادی نداشته باشند و سلامت آنها جهت تشرف به حج احراز شود در سامانه پزشکی حج و زیارت تایید می‌شود و برای ادامه مراحل ثبت نام به کاروان‌ها معرفی خواهند شد.

وی توصیه کرد زائرانی که نیاز به مصرف دارو دارند، اقدام به تامین داروهای مورد نیاز سفر کنند و از زمان معاینات تا پایان سفر مراقبت‌های لازم را تحت نظر پزشک معاین و پزشک کاروان داشته باشند.

سجادی در خصوص واکسیناسیون حجاج گفت: مقدمات آن در حال انجام است و به محض ارسال واکسن به استان و دریافت دُزهای مورد نیاز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • فیلم/ غافگیری شبکه‌های فارسی زبان خارجی از حمله ترکیبی ایران
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • عصبانیت شدید چشمی از دو بازیکن!
  • (عکس) استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • بازگشت مهره کلیدی گل‌گهر در وضعیت متفاوت