Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@12:29:24 GMT

به لوکزامبورگ چند گل میزنی آقای رونالدو؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۵۹۴

به لوکزامبورگ چند گل میزنی آقای رونالدو؟

رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ امشب نیز ادامه پیدا می‌کند و تیم‌های حاضر در گروه‌های A، B و H بازی‌های پایانی خود را برگزار کرده و تکلیف نهایی صعودکنندگان مستقیم، راه یافتگان به مرحله پلی آف و همین‌طور حذف شده‌ها در این سه گروه مشخص خواهد شد.

رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ امشب نیز ادامه پیدا می‌کند و تیم‌های حاضر در گروه‌های A، B و H بازی‌های پایانی خود را برگزار کرده و تکلیف نهایی صعودکنندگان مستقیم، راه یافتگان به مرحله پلی آف و همین‌طور حذف شده‌ها در این سه گروه مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در زیر بازی‌های این گروه‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:
گروه A؛ سرنوشت مشخص شده امشب در این گروه از ساعت ۲۰:۳۰ انگلیس میهمان کوزوو خواهد بود و به صورت همزمان جمهوری چک در صوفیه میهمان بلغارستان است. تکلیف این گروه از قبل مشخص شده و انگلیس و چک به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله پایانی یورو ۲۰۲۰ صعود کرده‌اند. همین‌طور کوزوو به خاطر عملکرد غافلگیرکننده خود و کسب رتبه سوم جواز حضور در مرحله پلی آف را بدست آورده و بلغارستان با اینکه در این گروه در رده آخر قرار دارد اما به خاطر عملکرد درخشانش در مسابقات لیگ ملت‌های اروپای گذشته می‌تواند در مرحله پی آف به میدان برود. مونته نگرو هم ۱۰۰درصد حذف شده است. گروه B؛ نبرد پرتغال و صربستان حساس‌ترین گروه امشب جایی است که دو تیم پرتغال و صربستان در تلاش هستند تا به صورت مستقیم به رقابت‌های یورو تابستان آینده صعود کنند. در این گروه اوکراین پیش از این با کسب ۱۹ امتیاز صعودش را قطعی کرده اما دو تیم پرتغال و صربستان با ۱۴ و ۱۳ امتیاز امشب سرنوشتشان را خواهند فهمید. عنابی پوشان با رهبری کریستیانو رونالدو امشب از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین لوکزامبورگ به میدان می‌روند که نباید کار سختی را برای کسب سه امتیاز داشته باشند. رونالدو نیز مسلماً به دنبال گلزنی است تا بتواند اختلاف ۱۱ گله خود با علی دایی در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ ملی جهان را باز هم کاهش دهد. صربستان هم در بلگراد میزبان اوکراین صدرنشین است و به جز اینکه حتماً باید پیروز شود باید نیم نگاهی نیز به ورزشگاه جسی بارتل داشته باشد تا معجزه ای رخ دهد و لوکزامبورگ بتواند پرتغال را متوقف کند. لازم به ذکر است که لوکزامبورگ و لیتوانی بی‌گمان حذف شده‌اند. گروه H؛ ایسلند در انتظار رقابت‌های این گروه نیز تقریباً همگی جنبه تشریفاتی دارند. در این گروه ۶ تیمی، تکلیف صعود فرانسه و ترکیه به دور نهایی رقابت‌های یورو مشخص شده است و همچنین حذف شدن آلبانی، آندورا و مولداوی نیز قطعی شده است. تنها تیمی که در انتظار سرنوشت خود می‌گردد ایسلند است که با وجود کسب ۱۶ امتیاز و قرارگیری در رتبه سوم گروه، به خاطر عملکرد ضعیف در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا هنوز نمی‌داند که می‌تواند به دور پلی آف صعود کند یا خیر. اما مسلماً پیروزی در بازی امشب مقابل مولداوی که از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز خواهد شد بسیار به فرایند صعود آن‌ها کمک خواهد کرد. در دیگر بازی‌های این گروه نیز به صورت همزمان آلبانی میزبان فرانسه است و ترکیه در زمین آندورا به میدان خواهد رفت. منبع: روزنامه قدس 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو اروپا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران هندبال ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امروز مراسم قرعه کشی رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران جوان برگزار شد. تیم ایران در گروه A این مسابقات با تیم‌های رومانی، هلند و برزیل هم گروه شد.

تیم‌ملی دختران جوان ایران سال گذشته در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا توانست جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مقدونیه را بدست آورد.

این رقابت‌ها از ۳۰ خرداد الی ۱۰ تیر با حضور ۳۲ تیم در  کشور مقدونیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی
  • مهمترین «انتخابات دور دوم» ادوار مجلس با ۴۵ کرسی تاثیرگذار
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران هندبال ایران