Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@18:51:37 GMT

همه عوامل صداوسیما بسیجی اند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۶۰۱

همه عوامل صداوسیما بسیجی اند

رئیس رسانه ملی بیان کرد که همه عوامل صدا وسیما بسیجی‌اند و با فرهنگ انقلابی پیش می‌روند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با آغاز هفته بسیج، عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار آزادی معاون فرهنگی بسیج و جمعی از مسئولان این سازمان اهمیت بسیج را در جامعه فوق العاده دانست و گفت: در هر برهه از زمان، حضور و تأثیر این نهاد مردمی در جامعه حس می‌شود و در بزنگاه‌های تاریخی و رویدادها و حوادث مهم بسیج حضور فعالی داشته است و همچنان به عنوان مؤثرترین تشکل از آن یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساختار مردمی‌ بسیج تأکید کرد: راز ماندگاری و بقای بسیج در مردمی‌بودن آن است و درواقع این نهاد از دل مردم متولد شده، با آنها عجین شده و در کنار آنها حضور دارد و همچنان در کنار مردم خواهد ماند.

رئیس رسانه ملی افزود: در فضایی که دشمن غرب‌زدگی و وادادگی را تزریق می‌کند بسیج موجب امیدواری و قوت قلب است و این شبکه عظیم مردمی می‌تواند پرچم تفکر انقلابی را برافراشته نگه دارد. با ورود به گام دوم انقلاب بسیج باید با رویکرد فرهنگی بیشتر و هوشمندانه‌تر ظاهر شود تا خالص‌ترین تأثیرات را در جامعه بگذارد و با سرعت بیشتر در مسیر اجرای گام دوم انقلاب پیش رود.

رئیس صداوسیما به هم‌افزایی رسانه ملی با سازمان بسیج در عرصه‌های مختلف تأکید و تصریح کرد: صداوسیما در کنار بسیج، همراه و حامی آن است و این برای ما یک افتخار بزرگ است که اعلام کنیم همه عوامل صدا وسیما بسیجی‌اند و با فرهنگ انقلابی پیش می‌روند. همچون همه بسیجیان برخاسته از مردم، دغدغه مردم و مشکلات آنها را دارند.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر گسترش فرهنگ انقلابی و هویت ملی در صداوسیما بیان کرد: رسانه ملی در مسیر گسترش تولید علم و تولیدات فرهنگی و هنری حامی‌بسیج است و آماده هر نوع همکاری در این مسیر با نهاد مردمی و انقلابی است.

علی عسکری با استقبال از حضور برنامه‌سازان نخبه بسیجی در رسانه ملی متذکر شد: حضور نویسندگان و برنامه‌سازان شایسته بسیجی در رسانه ملی موجب اعتبار این رسانه است و کشف این نیروهای خلاق انقلابی که در این فضا نخبه‌اند ارزش چندبرابری برای رسانه ملی فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به فراهم بودن فضای همکاری و تعامل میان برنامه‌سازان بسیج با رسانه ملی گفت: صداوسیما درپی گوهریابی است و حضور پررنگ بسیج در جشنواره‌های پویانمایی و مستند بهترین مسیر برای کشف این نیروهاست تا در آینده شاهد برنامه‌های بیشتر موج آفرین از بسیج باشیم.

فصل جدید فعالیت های بسیج با تولیدات رادیویی و تلویزیونی

در ادامه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار محوری چهلمین سالگرد تأسیس بسیج به برنامه‌های بسیج در مسیر گام دوم انقلاب، اشاره کرد و متذکر شد: بسیج در فصل جدیدی از گستردگی فرهنگی با حفظ اهداف و بر اساس منظومه فکری امام خمینی (ره) در فضای تولیدات رادیویی و تلویزیونی گام خواهد برداشت و در این میان از همکاری‌های بی دریغ و همیشگی رسانه ملی بهره خواهد برد.

وی افزود: شعار محوری امسال چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است که با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تحقق این شعار خواهیم کوشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: گستردگی بسیج و حضورش در عرصه‌های مختلف بی‌همتاست و هیچ نهاد مردمی‌ای چنین قدرتی در فضای سیاسی و فرهنگی ندارد.

سردار سلیمانی با اشاره به فضای رقابتی فرهنگی که با رسانه‌های مختلف احاطه شده است گفت: در نگاه جدید رویکر خود را از نگاه سازمانی به نهادی تغییر دادیم تا در خدمت مردم و انقلاب اسلامی‌باشیم.

بیشتر بخوانید: رئیس رسانه ملی با لباس تیم ملی بسیج، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج هفته بسیج صدا وسیما رئیس رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت وتصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را نیز به‌عهده دارد. به گزارش روابط‌‌عمومی رسانه‌ملی، رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به این‌که فرآیندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به‌گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند، گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. ‌جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد. رئیس رسانه‌ملی درخصوص عملکرد رسانه‌ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای جهت پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد. وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و بیان کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تاکنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد.جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه‌ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند