Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@11:12:29 GMT

استقرار پلیس امنیت اقتصادی در ۱۰ بندر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۶۱۴

استقرار پلیس امنیت اقتصادی در ۱۰ بندر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به علل و عوامل شکل‌گیری پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی با این هدف که قبل از این که جرمی شکل گیرد وارد عمل می‌شود، در واقع پیش‌بینی و پیشگیری را سر لوحه اقدامات خود قرار داده و در صورت نیاز اقدام مقتضی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح برنامه و اقدامات پیش روی این پلیس بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای پلیس امنیت اقتصادی حائز اهمیت است، استقرار در بنادر است که در حال حاضر در ۱۰ بندر مستقر شده‌ایم و ان‌شاء‌الله به دستاورد و نتایج مثبت و مطلوبی خواهیم رسید؛ البته تأکید فرمانده ناجا برای فعالیت در این حوزه، بر تعامل و کار گروهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در حوزه فعالیت گمرکات، پرونده‌ها و کشفیات خوبی داشته‌ایم، افزود: با اجرای طرح‌ها و عملیات‌های مختلف در برخورد با قاچاق کالا و ارز، حدود ۶۸ درصد افزایش پرونده کشفیات طی هفت ماهه سال جاری داشته‌ایم. از طرفی در حوزه برخورد با تخلفات جرایم مالی خصوصاً دانه‌درشت‌ها موفق بوده‌ایم.

سردار مقیمی اضافه کرد: اقدامات چشمگیری در خصوص رصد و پایش فعالیت‌های حوزه اقتصادی صورت گرفته که نویدبخش امید و آینده خوبی برای امنیت اقتصادی کشور است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان گفت: از هم‌وطنان می‌خواهم در صورت کسب هرگونه خبری در خصوص مباحث مفاسد اقتصادی به ویژه مرتبط با معیشت مردم، مراتب را به ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 463700 برچسب‌ها پلیس امنیت حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

سرهنگ دهقان افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف کردند.

وی گفت: ماموران در این خصوص ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • استقرار و بهره گیری از یک فروند شناور بارج در «دیلم» اجرایی شد