Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تام کاتن» سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس که همواره یک پای ثابت در طرح‌های ضد ایرانی کنگره آمریکا بوده است، از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد.

به گزارش مشرق، با شدت گرفتن اظهارات مقام‌های آمریکایی‌ درباره برخی ناآرامی‌ها در ایران به دنبال اصلاح قیمت بنزین، یکی از شناخته‌شده‌ترین قانونگذاران ضد ایرانی کنگره آمریکا خواستار حمایت واشنگتن از این ناآرامی‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تام کاتن» نماینده جمهوری‌خواه مردم ایالت آرکانزاس در مجلس سنای آمریکا که اواسط اسفند ماه ۱۳۹۳ با سازماندهی نامه سرگشاده گروه ۴۷ نفره از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا خطاب به رهبران ایران خبرساز شد و همواره پای ثابت طرح‌های مختلف ضد ایرانی در کنگره آمریکا بوده است، حالا در پیامی توئیتری از ناآرامی‌ها در ایران به دنبال اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن ابراز خرسندی کرده است.

بیشتر بخوانید: بیانیه مداخله‌جویانه وزارت خارجه آمریکا درباره ایران

او در این پیام توئیتری مدعی شد: «مردم ایران از اینکه رژیم (جمهوری اسلامی ایران) نیازهای ابتدایی‌شان را نادیده می‌گیرد و همزمان مقادیر هنگفتی پول به پای تروریست‌ها در سراسر منطقه می‌ریزد، خسته شدند».

این سناتور ضد ایرانی سپس ادعا کرد: «ما (آمریکا) باید در کنار معترضان شجاع که خواهان پاسخگویی روحانیون هستند، بایستیم».

حمایت تام کاتن از ناآرامی‌ها در ایران  در حالی صورت گرفته که او تیرماه امسال و در ادامه دشمنی‌هایش با ایران، متممی را برای سرقت اموال ایران پیشنهاد داده بود.

مجلس سنای آمریکا به دنبال ارائه شدن این متمم، طرحی را تصویب کرده که خواستار استفاده از دارایی‌های ایران در لوگزامبورگ جهت پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان بمب‌گذاری سال ۱۹۸۳ در مقر تفنگداران دریایی آمریکا در بیروت است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین کنگره آمریکا آمریکا ایران ضد ایرانی مجلس سنای آمریکا تام کاتن واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا انجام می‌شود

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: همه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با حمایت آمریکا انجام می‌شود و عامل همه تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و فسادها آمریکا است و بقیه کشورها از او پیروی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به تنهایی کاری از دستش بر نمی‌آید و همه این جنایت‌هایی که انجام می‌دهد با حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌هاست.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: حضرت امام (ره) با رهبری خود، توانست یک جامعه اسلامی را در راستای ایجاد نظام جمهوری اسلامی همراه کند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: رای بسیار بالای مردم به نظام جمهوری اسلامی برای دنیا غیرقابل تصور و وغیرقابل باور بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن ایام لیالی قدر اشاره کرد و گفت: این ایام بهترین زمان طلب، عفو، بخشش، استغفار و خاصه دعا از درگاه خداوند است.در این ایام سرنوشت یک ساله انسان‌ رقم می‌خورد و فرصت خوبی است تا از خداوند بخواهیم بهترین‌ها را تا سال آینده برای ما در نظر بگیرد.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت‌الله بروجردی، گفت: وی در دوران زندگی‌اش که همزمان با حکومت رضاخان بود، یک عالم مبارز و مخالف با جریانات رضاخانی بود.

وی افزود: آیت‌الله بروجردی در واقع شخصیت بزرگ عالم ربانی، مرجع عالیقدر در مرکزیت شیعه بود و خدمات ارزشمندی به عالم اسلام و تشیع داشت.

انتهای پیام/581

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا انجام می‌شود
  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • جو لیبرمن درگذشت
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی