Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه «ایثار» در توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد آمده است: پیرو درج مطلبی با عنوان «خودسوزی جانباز در شهر قم» از سوی یک پایگاه خبری استانی و بازنشر آن با عناوین مشابه توسط برخی خبرگزاری‌ها به اطلاع می‌رساند موضوع از هنگام وقوع حادثه از سوی نهادهای ذی‌ربط در حال بررسی است و البته بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعزام گروه بازرسی و نماینده ویژه موضوع را تا دستیابی به نتیجه قطعی و روشن شدن همه ابعاد حادثه دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش‌ اولیه هیئت ویژه بنیاد که به‌منظور بررسی ابعاد دقیق حادثه و دلجویی از بازماندگان به محل رویداد اعزام شده برابر نقل قول برادران آن مرحوم متأسفانه بروز حادثه آتش‌سوزی در منزل این جانباز عزیز به آسیب و در نهایت درگذشت ایشان منجر شده است. در گزارش آتش‌نشانی شهر قم نیز به آتش‌سوزی عمدی و آتش گرفتن وسایل منزل از طریق مواد اشتعال‌زایی که معمولاً برای نقاشی ساختمان استفاده می‌شود،  اشاره شده است.
بنیاد جانبازان در ادامه این توضیح آورده است: نکته بعدی اینکه بروز حادثه در مورد نوع خاصی از بیماری‌های اعصاب و روان از منظر پزشکی متصور است و باید تمام امکانات در زمینه پیشگیری از خطرات به‌خصوص در بخش مددکاری به کار گرفته شود و حتی درگذشت یکی از ایثارگران برای خادمان این عزیزان زیاد و مایه تأسف است. امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری خانواده این عزیزان از بروز این نوع حوادث جلوگیری شود ضمن اینکه طبق نظر جامعه شناسان نوع و نحوه‌ پوشش این‌گونه اخبار در ایجاد انگیزه برای افراد افسرده جهت آسیب‌رسانی به خود مؤثر است.
بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت تکریم و حفظ شأن و منزلت ایثارگران که ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند از رسانه‌های دلسوز درخواست می‌کند ضمن توجه کارشناسی به آسیب‌ها و عوارض جنگ تحمیلی دشمنان ایران اسلامی علیه ملت ایران از موج‌سواری همین دشمنان در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه به سر می‌برد، غفلت نورزند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثار و شهادت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد امین لیاقت افزود: همچنین بعلت لغزندگی جاده یکدستگاه نیسان واژگون، و یک حادثه آتش سوزی در دفتر املاک هم ثبت شد.
وی گفت: خوشبختانه این حوادث خسارت جانی نداشته است.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اکنون سرعت باد در بندرلنگه ۴۷ کیلومتر بر ساعت است.
مرادی افزود: بیشترین بارندگی نیز با ۵۵ میلی متر در جزیره لاوان ثبت شده است.

بیشتربخوانید:وقوع ۱۲۴ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی