Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بیان کرد: این موضوع مربوط به پرونده لوسیانو پریرا (شیمبا) می‌شود که اکنون در فولاد خوزستان بازی می‌کند. طلب او ۸۰ هزار دلار بود و با شکایت و برخی موارد دیگر حدود ۱۰۰ هزار دلار طلب دارد که پول آماده است و مشکلی برای پرداخت آن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شماره حسابی که پریرا به ما داده بود متعلق به کشور هنگ‌کنگ بود، به دلیل برخی مسائل نتوانستیم پول او را بدهیم، اما جای هیچ نگرانی نیست و این پول در حساب باشگاه وجود دارد و به او خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: ماشین سازی تبریز از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

نصیرزاده ادامه داد: مقررات فیفا نسبت به گذشته عوض شده و به محض اینکه ما این پول را پرداخت کنیم، محرومیت برداشته می‌شود و مطمئن باشید باشگاه ماشین‌سازی در نیم‌فصل دچار هیچ محرومیتی نخواهد بود و ما تا آن زمان این پول را پرداخت می‌کنیم و در نقل و انتقالات نیم‌فصل مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اظهارات نصیرزاده درباره محرومیت ماشین سازی در پرونده پریرا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل

نوبخت اژدری گفت: این مرکز مهم فناورانه، در راستای تحقق شعار سال و با هدف جهش تولید با مشارکت مردمی در حال طی مراحل نهایی خود است که علاوه بر تامین نیاز استان اردبیل، به استان‌های همجوار نیز خدمات فنی بخش کشاورزی ارائه خواهد کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به تامین امکانات و زمین مناسب برای استقرار این مرکز فناوری هسته‌ای از سوی جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: این مرکز فناوری هسته‌ای در سه محور تکنیک پرتودهی، تکنیک ردیابی و تکنیک اکتیو کردن در حوزه تولید محصولات کشاورزی فعالیت خواهد کرد.

او بیان کرد: در این مرکز دانشمندان به کنترل انواع آفات و امراض کشاورزی را با تکنیک پرتودهی پرداخته و با پرتودهی گاما از زود جوانه زنی محصولاتی همچون سیب زمینی و پیاز جلوگیری خواهند کرد.

اژدری اظهار کرد: جلوگیری از زود جوانه زنی این محصولات فواید بسیار زیادی برای کشاورزان دارد به این گونه‌ای که مدت زمان ماندگاری این محصولات در انبار را افزایش می دهد و تولید کننده می تواند با توجه به افزایش فرجه زمانی در اختیار، به بازاریابی مناسب محصولات تولیدی خود پرداخته و به مدیریت بازار بپردازد.

او افزود: این مرکز فناوری هسته‌ای، کمک بسیار بالایی برای افزایش میزان ماندگاری محصولات تولیدی و همچنین حفظ کیفیت محصولات تولیدی خواهد کرد و در نهایت این امر منجر به کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و افزایش بهره‌وری منجر خواهد شد و میزان تولید انواع محصولات کشاورزی را افزایش خواهد داد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین گفت: استان اردبیل یکی از قطب‌های مهم تولید انواع محصولات کشاورزی و دامی در کشور محسوب می شود، به گونه‌ای که سالانه بیش از چهار میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در زیر بخش‌های زراعت، باغبانی و دامپروری در این استان تولید می شود و حدود چهار درصد کل محصولات تولیدی کشور را تامین می کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بومی سازی قالب پنجره
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • زمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای در کره شمالی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل