Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:52:56 GMT

درخشش بی‌نظیر نویر در شب صعود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۷۰۳

درخشش بی‌نظیر نویر در شب صعود

کاپیتان تیم ملی آلمان روز گذشته در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا با دو عکس‌العمل زیبا توانست مانع از فروریخته شدن دروازه‌اش شود.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی آلمان شب گذشته در دیدار مقابل بلاروس نشان داد بی‌جهت نیست یواخیم لو هنوز که هنوزه بازیکنانش را پیشاپیش مرد شماره یک خود به میدان می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویر روز گذشته در دیدار مقابل بلاروس مثل یک الماس درون دروازه مانشافت درخشید تا آندره آ ترشتگن رقیب آماده‌اش فعلاً نتواند گلایه‌ای از بابت نیمکت نشینی‌اش در تیم ملی آلمان داشته باشد.

 

 نویرهم در نیمه اول وهم در نیمه دوم با دو واکنش استثنائی یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کرد تا جواب اعتماد سرمربی خود را بدهد. او در دقیقه 40 زمانی که بازی با نتیجه صفر بر صفر در جریان بود شوت غیرقابل مهار و زاویه‌دار ایگور استاسویچ را با پرشی خیره‌کننده و با دست مخالف مشت کرد تا درست یک دقیقه بعد توسط گینتر به گل اول برسند.

 

اما این پایان کار نبود و او بازی درخشانش را با گرفتن یک پنالتی کامل کرد. او در دقیقه 75 جایی که ژرمن‌ها با سه گل از حریف خودشان پیش بودند بازهم دست استاسویچ را خواند و با یک شیرجه زیبا اجازه نداد دروازه آلمان فروبریزد تا پس از مدت‌ها بازهم شاهد همان نویرهمیشگی باشیم.

 

حالا مانشافت با کسب این پیروزی 4 بر صفر مقابل بلاروس در فاصله یک بازی مانده به پایان رقابت‌های مقدماتی از هفت دیدار خود موفق به کسب 18 امتیاز شد و صعود خود را به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا قطعی کرد.

مانوئل نویر تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل نویر تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد

تیم فوتبال نیوکاسل موفق شد در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر تاتنهام را مغلوب کرد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سنت جیمز پارک با قضاوت تیم رابینسون برگزار شد که در نهایت با برتری ۴ بر صفر نیوکاسل به پایان رسید.

تاتنهام بعد از چندین سال، با هدایت آنگه پوستکوگلو در این فصل روند خوبی داشته است و برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا انگیزه بالایی دارد و در این دیدار مقابل یکی از رقیبان اصلی خود قرار گرفت. در مقابل شاگردان «ادی هاو» نیز اصلا دوست نداشتند ۳ امتیاز مهم این دیدار خانگی را به راحتی از دست بدهند و برای رسیدن به یکی از رقابت‌های اروپایی به برتری در این دیدار احتیاج داشتند.

حملات تیم میزبان سرانجام در دقیقه ۳۰ جواب داد. آنتونی گوردون در میانه میدان با توپ‌ربایی و پاس در عمق، الکساندر ایساک را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با سرتوپ تماشایی فن‌دفن را از جریان بازی محو کرد و در ادامه با یک ضربه دقیق دروازه ویکاریو را باز کرد.

تنها ۲ دقیقه بعد میزبان اختلاف را به ۲ رساند. باز هم پرس سنگین بازیکنان نیوکاسل در زمین تاتنهام جواب داد و مدافع این تیم به اشتباه توپ را در محوطه جریمه مقابل آنتونی گوردون قرار داد و این‌بار نوبت گوردون بود که با یک سرتوپ فن‌دفن را از پیش رو بردارد و به راحتی گل دوم نیوکاسل را وارد دروازه تاتنهام کند.

بلافاصله این مدافع ۲۲ ساله هلندی بعد از سرتوپ‌هایی که خورد، سوژه کاربران مجازی قرار گرفت. کلاغ‌ها نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۵۱ برای سومین‌بار به گل برسند. روی یک ضد حمله پاس بلند و تماشایی برونو گیمارش پشت مدافعین جلوکشیده تاتنهام به ایساک رسید و این مهاجم موفق شد با یک بغل پای دقیق گل سوم را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و نیوکاسل موفق شد در دقیقه ۸۷ گل چهارم را توسط فابیان شار به ثمر رساند. ارسال گوردون از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی شار تبدیل به گل چهارم نیوکاسل شد. نیوکاسل همچنین با این برتری موفق شد انتقام دیدار رفت را از تاتنهام بگیرد. اسپرز در آن دیدار با نتیجه ۴ بر یک نیوکاسل را مغلوب کرده بود.

با این نتیجه نیوکاسل با ۵۰ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت و تاتنهام با ۶۰ امتیاز و یک پله سقوط در رتبه پنجم ایستاد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • مدیر بایرن: نویر و سانه حتما به بازی آرسنال می‌رسند
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد
  • خونسردی مانوئل نویر در محوطه جریمه خودی و پا به توپ شدن در دیدار مقابل آرسنال / فیلم