Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به سوالی درباره بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالات باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سوی فیفا به دلیل پرداخت نکردن مطالبات لوسیانو پریرا معروف به شیمبا اظهار داشت: این مساله، زیاد حاد نیست زیرا مقررات فیفا تغییر کرده و به محض اینکه بدهی بازیکن یا مربی پرداخت شود؛ پنجره نقل و انتقالات نیز باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز افزود: این مقررات، مقررات تازه‌ای است و زمانی که پنجره نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس بسته شد، وجود نداشت اما از خرداد ماه امسال، فیفا بخشنامه جدیدی صادر کرده که بر مبنای آن بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دائمی نیست و به محض پرداخت بدهی، دوباره فعال می‌شود.

نصیرزاده میزان بدهی این باشگاه به لوسیانو پریرا را ۱۱۰ هزار دلار عنوان کرد و گفت: این بازیکن به ما شماره حسابی در هنگ کنگ را داده بود اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه موجود علیه جمهوری اسلامی ایران، نتوانستیم مبلغ بدهی را به شماره حساب مزبور واریز کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: همان‌طور که فیفا به دلیل تحریم‌ها نتوانسته پول‌های فدراسیون فوتبال ایران را پرداخت کند باید این موضوع را بداند که به دلیل همین تحریم‌ها، نمی‌توانیم پولی به حساب بازیکنی در خارج از کشور واریز کنیم و بارها نیز این موضوع را به فیفا اعلام کردیم.

نصیرزاده تأکید کرد: با این حال، با توجه به اینکه پریرا در ایران و باشگاه فولاد بازی می‌کند، مشکل خاصی نیست و بدهی او را پرداخت می‌کنیم تا دوباره پنجره نقل و انتقالات باشگاه ماشین‌سازی فعال شود.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز فدراسیون فوتبال ایران فیفا لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز فدراسیون فوتبال ایران فیفا لیگ برتر فوتبال ایران ماشین سازی تبریز فدراسیون فوتبال ایران فیفا لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • بومی سازی قالب پنجره
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است